Speel Fortnite en PUBG samen met Tweakers en HP

Pagina: 1
Acties:
  • 1.499 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Op woensdag 18 april houdt Tweakers in samenwerking met HP een speciale en exclusieve avond waarop 48 tweakers in competitieverband Fortnite en PlayerUnknown's Battlegrounds kunnen gaan spelen. En de winnaar gaat niet met lege handen naar huis.

Van woensdag 18 april tot en met zondag 22 april brengt HP het beste wat het op dit moment te bieden heeft, naar Utrecht. In de HP Battlezone aan het Vredenburgplein, Hoog Catharijne, krijgen bezoekers een week lang de kans om de vijf populairste pc-games van het moment (Overwatch, PUBG, Fortnite, CS:GO en Hearthstone) te spelen op de beste pc’s en notebooks uit de HP–reeks.

Tweakers night - 18 april
Speciaal en exclusief voor 48 tweakers organiseren wij een competitie. Alle genodigden zullen 2x Fortnite en 2x PlayerUnknown's Battlegrounds spelen, waarbij de genodigden willekeurig aan elkaar worden gekoppeld. De punten van alle vier de rondes, verdiend met kills en door het langst te overleven, worden bij elkaar opgeteld, waarna de twee beste spelers de finale in beide games tegen elkaar spelen.

De winnaar van deze competitie gaat naar huis met een 'Omen by HP'-gamelaptop, beschikbaar gesteld door HP. Voor de nummers twee en drie heeft Tweakers ook nog een leuke prijs.

De genodigden zijn welkom vanaf 17 uur en om 18 uur beginnen we met de competitie. Naar verwachting is die om 22 uur afgelopen, waarna we nog tot 23 uur de tijd hebben om gezellig een hapje en een drankje te doen of om nog even een andere spelletje te spelen. Ook tijdens de competitie zorgt HP voor een hapje en drankje.

Spelregels
  • Meedoen om kans te maken op deelname aan de competitie kan tot en met zondag 15 april 2018, alleen via de poll.
  • Je kunt één keer aan de poll deelnemen.
  • Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
  • De winnaars worden at random geselecteerd.
  • Winnaars krijgen uiterlijk maandag 16 april 2018 bericht. Houd ook je spam in de gaten. Niet-winnaars ontvangen geen e-mail.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • De winnaars zijn beschikbaar op woensdag 18 april. 
  • Minderjarigen mogen pas meedoen na voorafgaande toestemming van hun ouders of verzorgers.
  • Werknemers van Tweakers en HP zijn uitgesloten van deelname.

Kom jij op 18 april Fortnite en PUBG in Utrecht spelen?

Je gebruikt een adblocker en daarom kun jij niet meedoen aan deze actie. Lees over ons verdienmodel en waarom jouw steun voor ons belangrijk is.

Aantal stemmen: 1.019. Deelname gesloten op 15-04-2018 23:59. Stemmen is niet meer mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Alle genodigde hebben een e-mail gekregen. Dus, check je e-mail nog even.

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 17-04-2018 12:12 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortuoso
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-08 08:31
Toevallig iemand die wel gewonnen heeft maar toch niet kan? Ik heb helaas niet gewonnen maar zou enorm graag meedoen :D

- Mortuoso -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ginz schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:32:
Alle genodigde hebben een e-mail gekregen. Dus, check je e-mail nog even.
+
Ginz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:09:
Op woensdag 18 april
...
En de winnaar gaat niet met lege handen naar huis.
Even het woordje "winnaar" herdefinieren tussen "wie krijgt mail" en "wie wint Fortnite/PUBG na de 22e?

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 17-04-2018 12:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:11:
[...]

+

[...]

Even het woordje "winnaar" herdefinieren tussen "wie krijgt mail" en "wie wint Fortnite/PUBG na de 22e?
Done, F5

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Toppertje!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:52

SomerenV

It's something!

Is hier ooit nog wat van gekomen? Heb namelijk geen vervolgberichten gezien op de FP. Normaal plaatst Tweakers wel een sfeerverslag van zo'n event toch?

@Ginz

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 09-06-2018 21:43 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
We hebben geen sfeerverslag gepubliceerd aangezien het een kleinschalig georganiseerd evenement was. Ik was de enige die dit (samen met HP natuurlijk) had geregeld.

Gewoon een klein, leuk eventje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:52

SomerenV

It's something!

Ginz schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 21:58:
We hebben geen sfeerverslag gepubliceerd aangezien het een kleinschalig georganiseerd evenement was. Ik was de enige die dit (samen met HP natuurlijk) had geregeld.

Gewoon een klein, leuk eventje.
Er zijn wel vaker kleinschalige events toch? Ik kan me nog iets herinneren van Samsung waarbij twee telefoons en de VR headset getest konden worden. Waren volgens mij ook maar 50 man ofzo aanwezig en daar was ook een verslagje van (volgens mij zelfs met video).

Juist van zo'n e-sport-avond zou een verslag leuk zijn. Wie hebben gewonnen? Hoe vonden mensen het om die twee games samen te spelen? Door er geen vervolg aan te geven door middel van een berichtje met eventueel wat foto's komt het over alsof het event een beetje in het water is gevallen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SomerenV schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 22:58:
[...]

Er zijn wel vaker kleinschalige events toch? Ik kan me nog iets herinneren van Samsung waarbij twee telefoons en de VR headset getest konden worden. Waren volgens mij ook maar 50 man ofzo aanwezig en daar was ook een verslagje van (volgens mij zelfs met video).

Juist van zo'n e-sport-avond zou een verslag leuk zijn. Wie hebben gewonnen? Hoe vonden mensen het om die twee games samen te spelen? Door er geen vervolg aan te geven door middel van een berichtje met eventueel wat foto's komt het over alsof het event een beetje in het water is gevallen.
Wij organiseren allerlei verschillende evenementen, van heel klein tot heel groot.

Dit was een hele kleine, waar wij weinig tijd aan besteden. Dus ook weinig publiciteit.

-

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.