Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• r0nny116
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15-05 07:42
Dag allen,

Ben al tijden aan het zoeken naar een oplossing om Pi Hole werkend te krijgen op mijn DS218play. Echter kom ik er achter dat er veel apps nog niet te verkrijgen en werkend zijn icm de ARM processor in deze Synology.

Heeft iemand enig idee hoe ik Pi Hole werkend kan krijgen of geïnstalleerd kan krijgen op mijn Synology? Het liefst natuurlijk in een virtuele machine oid.

Met vriendelijke groet,
Ronny

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Laten we het gesprek op een plek voeren. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True