Sinds november hebben wij last van een lekkage op het dak van de houten fietsenberging. Ons huis en berging zijn van 2016 en we hebben nog GIW garantie. We hebben de aannemer al een aantal keren gevraagd om het probleem op te lossen. De afgelopen maanden hebben wij diverse keren te horen gekregen dat het opgelost zou worden. Nu was ik er een half jaar later echt helemaal klaar mee. Toen ik aangaf de GIW in te gaan schakelen begonnen ze opeens te rennen en toen kon alles. Vanmorgen zag ik dat ze langs zijn geweest om het probleem te herstellen. Het is alleen naar mijn idee geen porum zoals ze het opgelost hebben.

Er zit opeens een lelijke grijze hoek van Triflex op het dak. Het ziet er als kaaiwerk uit en het zorgt er ook nog eens voor dat er water op het dak blijft staan wat er voorheen nooit stond. Moet ik dit zo accepteren?

Er zit opeens een lelijke grijze hoek van Triflex op het dak. Het ziet er als kaaiwerk uit en het zorgt er ook nog eens voor dat er water op het dak blijft staan wat er voorheen nooit stond. Moet ik dit zo accepteren?