Over welk concreet feit zou je de klok willen luiden dan?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Klokkenluiden is niet van toepassing, dat doe je in andere situaties. Ik ken de keten en het management niet, dus ik vind eigenlijk de uitspraken hierboven (inmiddels zit er een post tussen) enorm kort door de bocht, sterker nog, ik denk dat dit voor 95% van de (grotere) organisaties niet geldt, maar goed, je kan de pech hebben dat het zo’n organisatie is.
De koninklijke weg is natuurlijk nog een keer de regiomanager aanspreken, met daarbij ook wel de noot dat je je tot nu toe slecht gehoord voelt en je, als het niet verbetert, zelf (jouw vriendin dan) contact opneemt met het hoofdkantoor. Dan doe je het achter niemand zijn rug om, geef je de verantwoordelijke persoon nog een kans etc.
Aan de andere kant is traditionele retail op veel vlakken een aflopende zaak en zeker als het niet een keten is die innoveert of agressief marktaandeel vergroot, zou ik niet wachten tot je iets anders moet zoeken.
De koninklijke weg is natuurlijk nog een keer de regiomanager aanspreken, met daarbij ook wel de noot dat je je tot nu toe slecht gehoord voelt en je, als het niet verbetert, zelf (jouw vriendin dan) contact opneemt met het hoofdkantoor. Dan doe je het achter niemand zijn rug om, geef je de verantwoordelijke persoon nog een kans etc.
Aan de andere kant is traditionele retail op veel vlakken een aflopende zaak en zeker als het niet een keten is die innoveert of agressief marktaandeel vergroot, zou ik niet wachten tot je iets anders moet zoeken.
Dit heeft weinig met klokkenluiders te maken, gewoon maken dat ze wegkomt lijkt me. Op de laatste dag kun je altijd nog een berichtje naar "het hoofdkantoor" sturen.
Redelijk standaard problemen die je in de retail tegenkomt, mijn vriendin heeft in meerdere winkels gewerkt en je had altijd dit soort gezeik. Ze is inmiddels maar wat anders gaan doen......
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Gewoon wegwezen. Dit is het welbekende verhaal van retail.
Ik heb zelf laatst ook de knoop doorgehakt, bedrijf draaide op minimale werkkrachten, meermaals aangeven over een periode van een jaar. Veel beloftes maar geen daden, want bedrijf draaide. Heb toen ontslag genomen samen met een andere collega. Niet leuk, maar laat ze maar in de stront zakken. Zolang ze het niet merken in de portemonnee komt er geen verandering.
Baas vroeg overigens bij vertrek of ik hem niet even wat tijd kon geven om een nieuwe werknemer te vinden, dikke pech, dat had 1 jaar geleden al gemoeten.
Dit was overigens in de transport sector.
Baas vroeg overigens bij vertrek of ik hem niet even wat tijd kon geven om een nieuwe werknemer te vinden, dikke pech, dat had 1 jaar geleden al gemoeten.
Dit was overigens in de transport sector.
[ Voor 21% gewijzigd door Lawwie op 11-04-2018 10:54 ]
Members only:
Inloggen
Gewoon vertrekken. Van hogerhand heeft iemand met een korte-termijn focus deze situatie laten ontstaan. Die wil niet terechtgewezen worden door een ondergeschikte.
Als t aan mij was (ik ken de retail overigens niet heel goed) ging ik nog 1x heel duidelijk in gesprek, met daarbij heel duidelijk de toezegging dat ik, als het nu weer niet goed gaat, mijn heil bij zijn baas ga zoeken.corporalnl schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:48:
***members only***
Overigens denk ik wel daar door je omschrijving iedereen weet welke keten het is...
ZieMaar! schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:49:
[...]
Overigens denk ik wel daar door je omschrijving iedereen weet welke keten het is...
Members only:
Inloggen
ZieMaar! schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:49:
[...]
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
Over de keten is het een bedrijfsvraagstuk. Dat implodeert vanzelf als het niet goed gaat. Als die niet toekomst zeker is blijft het goed om breed inzetbaar te blijven. Desalniettemin zou een concreet plan van haar naar de regiomanager toe om winstgevend te maken een idee zijn.
Daarnaast hoef je als partner niet altijd de uitlaatmachine te zijn. Af en toe zeggen dat je geen zin hebt om dit geklaag aan te horen helpt je op de lange termijn (-> meer respect in de relatie). Vooral als oplossingen in de wind geslagen worden en het primair om de aandacht gaat.
Daarnaast hoef je als partner niet altijd de uitlaatmachine te zijn. Af en toe zeggen dat je geen zin hebt om dit geklaag aan te horen helpt je op de lange termijn (-> meer respect in de relatie). Vooral als oplossingen in de wind geslagen worden en het primair om de aandacht gaat.
Die regiomanager kijkt niet verder dan haar achtereind. Ze verteld vol trots dat ze bij een aantal werkgevers heeft gewerkt. ( lees deze zijn allemaal failliet gegaanHarm_H schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:16:
Over de keten is het een bedrijfsvraagstuk. Dat implodeert vanzelf als het niet goed gaat. Als die niet toekomst zeker is blijft het goed om breed inzetbaar te blijven. Desalniettemin zou een concreet plan van haar naar de regiomanager toe om winstgevend te maken een idee zijn.

Maar ik heb me antwoord. Toko lekker laten voor wat het is, en gewoon wegwezen.
thx allen!
Klinkt redelijk standaard voor het competentieprofiel van een regiomanagercorporalnl schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:55:
[...]Die regiomanager kijkt niet verder dan haar achtereind. Ze verteld vol trots dat ze bij een aantal werkgevers heeft gewerkt. ( lees deze zijn allemaal failliet gegaan)

Is het niet waard als je het aan mij vraagt. Maar als je snel een beter baan kunt vinden dan kan je het wel doen. Maar vergeet niet dit soort dingen blijven je achtervolgen voor de rest van je leven.
https://www.twitch.tv/roffaboys
Pagina: 1