Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, denk vooral aan adventure games etc, dus de nieuwe assassins creed, far cry en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 euro, huidige lijstje is wat aan de dure kant, daarom kom ik ook hier aankloppen.
Ik zou wel graag de juiste prijs/kwaliteits verhouding willen behouden. Dus waar kan besparen maar kwaliteit behouden.
[b]Gaat alleen om componenten, geen randapparatuur dit is reeds aanwezig.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik mis in mijn huidige lijstje is een vast schijf voor alle data, dit naast de SSD. Verder is een goede videokaart vereist, echter zijn de prijzen dusdanig hoog waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD oogt ietwat goedkoper, daar gaat de voorkeur dus ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Dit is niet van toepassing.?
Wat verwacht je van ons?
Constructieve feedback op mijn huidige lijstje om te kijken wat er goedkoper/beter kan zodat de prijs het liefst omlaag gaat.
Huidige lijstje: klik
Alvast bedankt!
Gamen, denk vooral aan adventure games etc, dus de nieuwe assassins creed, far cry en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-700 euro, huidige lijstje is wat aan de dure kant, daarom kom ik ook hier aankloppen.
Ik zou wel graag de juiste prijs/kwaliteits verhouding willen behouden. Dus waar kan besparen maar kwaliteit behouden.
[b]Gaat alleen om componenten, geen randapparatuur dit is reeds aanwezig.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik mis in mijn huidige lijstje is een vast schijf voor alle data, dit naast de SSD. Verder is een goede videokaart vereist, echter zijn de prijzen dusdanig hoog waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD oogt ietwat goedkoper, daar gaat de voorkeur dus ook naar uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Dit is niet van toepassing.?
Wat verwacht je van ons?
Constructieve feedback op mijn huidige lijstje om te kijken wat er goedkoper/beter kan zodat de prijs het liefst omlaag gaat.
Huidige lijstje: klik
Alvast bedankt!