Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-01-2021
Hallo,
Ik heb een Samsung S7 Edge en ben er altijd erg tevreden over geweest, nu laat de lijmlaag die de achterkant vasthoud los, sommige links waarop ik gezocht heb spreken dat de accu kapot aan het gaan is en opzet, het toestel word niet extreem warm, zijn er anderen die het probleem van een loslatende achterkant hebben want als het de accu word zal dat wel een erg duur grapje kunnen worden?

Voor de veiligheid draag ik de telefoon op dit moment niet en daarom kan ik vandaag pas laat in de middag op de site weerkomen doordat ik aan het werk ga.

Dank je wel.

Samsung heeft de batterij vervangen en dit heeft mij geen geld gekost omdat het nog onder garantie viel.

Dank je Wel >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Mondriaan1 op 19-09-2019 09:50 . Reden: Opgelost ]

Beste antwoord (via Mondriaan1 op 11-04-2018 19:40)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04 13:31

WCA

Wil je in het vervolg niet meer drie post maken? :+

anyways, ik zou even naar de verkoper van het toestel gaan, en garantie claimen. In ieder geval laten repareren. Ook buiten 2 jaar moet er nog gewoon garantie gegeven worden voor dit soort dingen, maar ze kunnen je vragen om iets bij te betalen.

Share and Enjoy!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Heb je foto's van je telefoon die je kan toevoegen?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
Ik heb niet genoeg karma voor het fotoalbum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:06
@Mondriaan1 Dan upload je de afbeelding toch naar een afbeeldingen site en linkt hierheen?
imgur oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
Oke ik ben net terug van werk en ga ermee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
de temperatuur is 29,7 (is aan het laden)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04 13:31

WCA

Wil je in het vervolg niet meer drie post maken? :+

anyways, ik zou even naar de verkoper van het toestel gaan, en garantie claimen. In ieder geval laten repareren. Ook buiten 2 jaar moet er nog gewoon garantie gegeven worden voor dit soort dingen, maar ze kunnen je vragen om iets bij te betalen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 13:04
Garantie claimen idd, je accu is aan het opzwellen. Ik zo gauw een backup maken en hem verder niet meer gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
heb het met een S5 gehad dat de accu het scherm er uit drukte... (en die krengen hebben gewoon een zelf te wisselen accu 8)7 )

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-04 22:51
Op de foto lijkt het alsof hij echt een beetje bol staat, mocht dat zo zijn is dat hoogstwaarschijnlijk de accu. Mocht het niet onder de garantie vallen is het voor +/- 75 euro te laten vervangen bij een reparateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
Oke hier kan ik wat mee, top antwoorden, nu moet ik kiezen voor het beste antwoord, Grenade kan ik het meeste mee.
Pagina: 1