Bluetooth oortjes icm Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik heb een paar bluetooth oortjes die ik aansluit op mijn Dell optiplex machine met Windows 7.
alleen als ik een filmpje of iets kijk zit er een gigantische verschil tussen beeld en geluid, van echt enkele secondes.
iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Je bent niet echt actief op tweakers, maar wel al een tijd geregistreerd. Je zou toch zeggen dat je moet weten dat er meer informatie nodig is om een vraag te kunnen beantwoorden?

Probeer eens rechtop te staan, 2x je neus aan te raken, een rondje te draaien en 2x met je linkervoet te stampen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Squ1zZy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:21:
Je bent niet echt actief op tweakers, maar wel al een tijd geregistreerd. Je zou toch zeggen dat je moet weten dat er meer informatie nodig is om een vraag te kunnen beantwoorden?

Probeer eens rechtop te staan, 2x je neus aan te raken, een rondje te draaien en 2x met je linkervoet te stampen...
zozo uitgeslapen ;-) wat heeft dat er allemaal mee te maken hoelang je lid bent, hoe actief je bent etc.
komt omdat ik normaal niet zoveel hoef te vragen maar zelf wel een oplossing weet.

wat wil je weten wat relevant is?
Windows 7, heb meerdere browsers getest, usb dongle (bluetooth) geüpdatet en in andere poort gehad.
merk bluetooth oortjes? TC01S. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
KJTDominicus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:26:
[...]

zozo uitgeslapen ;-) wat heeft dat er allemaal mee te maken hoelang je lid bent, hoe actief je bent etc.
komt omdat ik normaal niet zoveel hoef te vragen maar zelf wel een oplossing weet.

wat wil je weten wat relevant is?
Windows 7, heb meerdere browsers getest, usb dongle (bluetooth) geüpdatet en in andere poort gehad.
merk bluetooth oortjes? TC01S. _/-\o_
Nee helaas. 2 kinderen dus dan is het vaak vroeg op ;)

Ok, al een stuk beter...

Je geeft in je eerste post alleen aan dat er een verschil zit tussen beeld en geluid van enkele seconden. Loopt het geluid achter op beeld bijvoorbeeld?

In de tweede post geef je al veel meer bruikbare informatie. Het is blijkbaar een dongle, je hebt de dongle al geüpdatet, meerdere browsers geprobeerd en de merk oordopjes. Wat ik dan weer mis is: Gaat het om een youtube video? Embedded video? Heb je het ook met een ander device via bluetooth? Heb je het ook met een device wat niet is aangesloten via bluetooth? Heb je zelf al gezocht op google?

*knip* Een keer kan nog humoristisch zijn, herhaling is in dit geval geen kracht

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 11-04-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Squ1zZy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:39:
[...]

Nee helaas. 2 kinderen dus dan is het vaak vroeg op ;)

Ok, al een stuk beter...

Je geeft in je eerste post alleen aan dat er een verschil zit tussen beeld en geluid van enkele seconden. Loopt het geluid achter op beeld bijvoorbeeld?

In de tweede post geef je al veel meer bruikbare informatie. Het is blijkbaar een dongle, je hebt de dongle al geüpdatet, meerdere browsers geprobeerd en de merk oordopjes. Wat ik dan weer mis is: Gaat het om een youtube video? Embedded video? Heb je het ook met een ander device via bluetooth? Heb je het ook met een device wat niet is aangesloten via bluetooth? Heb je zelf al gezocht op google?

En als laatste natuurlijk: Heb je wel geprobeerd om je neus aan te raken, rondje te draaien en te stampen met je linker voet? Heeft het het probleem verholpen?
Lekker bijdehand weer ;-)

maar het gaat om embedded video's die het grootste verschil geven (video's in website) ook maar via rtlxl.nl, kijk.nl of npo.nl.
youtube lijkt de vertraging minder groot.
ik heb geen ander bluetooth device waar ik geluid mee afspeel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
KJTDominicus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:40:
[...]

Lekker bijdehand weer ;-)

maar het gaat om embedded video's die het grootste verschil geven (video's in website) ook maar via rtlxl.nl, kijk.nl of npo.nl.
youtube lijkt de vertraging minder groot.
ik heb geen ander bluetooth device waar ik geluid mee afspeel hier.
Het moet er ook wel echt uitgetrokken worden heb ik het idee...

Ok, ik doe nog 1 poging. Anders moet iemand anders de energy maar vinden om te reageren :)

Zit er in de Optiplex een speaker? Wat als je daar het geluid op laat spelen? Is het dan weg? Speelt het dus alleen via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Squ1zZy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:44:
[...]

Het moet er ook wel echt uitgetrokken worden heb ik het idee...

Ok, ik doe nog 1 poging. Anders moet iemand anders de energy maar vinden om te reageren :)

Zit er in de Optiplex een speaker? Wat als je daar het geluid op laat spelen? Is het dan weg? Speelt het dus alleen via bluetooth?
Nee hoor ik wil alles vertellen hoor ;) ben een open boek haha.

via de vaste oordopjes heb ik daar geen last van....alleen via de bluetooth inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
KJTDominicus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:56:
[...]

Nee hoor ik wil alles vertellen hoor ;) ben een open boek haha.

via de vaste oordopjes heb ik daar geen last van....alleen via de bluetooth inderdaad.
Ok. Is het OS up-to-date? Audio-drivers up-to-date? Enhancements al eens uitgezet via 'Control Panel / Hardware and Sound / Sound / Playback tab'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
alles is up-to-date (is werk pc) en word allemaal vol automatisch gedaan.
de enhancements nog niet geprobeerd! zal het eens testen.
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
De dongle zit me ook niet lekker. Wat staat geselecteerd als "default playback device"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Squ1zZy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:13:
De dongle zit me ook niet lekker. Wat staat geselecteerd als "default playback device"?
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/zMB9f

default staat dus de Bluetooth Audio Renderer TC01S (stereo audio)

[ Voor 12% gewijzigd door KJTDominicus op 11-04-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 18:22
Zou je voor mij iets kunnen controleren? Ga eens naar apparaten en printers en kijk daar eens bij de instellingen hoe deze wordt aangestuurd? Bij mij hielp het om daar telefoonaansturing uit te vinken (iig iets in die trant, kan het nu niet controleren omdat ik de desbetreffende pc niet bij de hand heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit lijkt toch meer iets van OS/Drivers/Audio dan van client software. Schopje naar WOS.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1