Ik ben doorverwezen om hier een nieuwe topic te starten betreffende mijn vorige topic (vraag).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag (vlekkeloos zonder hakken en stoten) kunnen gamen.
De software die ik wil gebruiken zijn o.a.:
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar het zou fijn zijn als het niet meer als €2000,- hoeft te kosten, wil zoveel mogelijk prestatie uit zo weinig mogelijk kosten halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gezien ik mijn systeem wil upgraden, heb ik de volgende hardware:
Wat betreft de hoeveelheid componenten denk ik niet meer nodig te hebben dan mijn huidige pc, al zou extra schijfruimte wel een plus kunnen zijn, gezien het feit dat ik ook van kijken van films en series houd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nooit echt problemen met Intel en Nvidia producten gehad, maar als AMD geen problemen kan leveren sta ik ook open voor dergelijke bouw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst niet een te grote kast, maar ook zeker niet te klein. Mijn huidige kast doet het ook prima voor zover ik erover kan vertellen. Mijn voorkeur gaat uit naar zoveel mogelijk performance en zo weinig mogelijk geluid. Uiterlijk staat voor mij op een tweede plek, al vind het wel fijn om dit wel in rekening te brengen
Ga je overklokken?
Bij mijn huidige systeem heb ik niet aan overclocking gedaan gezien ik er geen kennis voor heb en geen tijd heb gehad om hier kennis in op te doen.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem met bijzondere goede performance (zodat ik dusdanig tijdens het gamen geen lag of freezes ervaar en alles vloeiend werkt. Ook bij wil ik bij het booten geen problemen verwachten, omdat ik met mijn huidige systeem hier soms problemen mee ervaar). Wanneer ik momenteel bijvoorbeeld ARK speel merk ik dat ik last heb van enige lag. Hier wil ik graag van af en ik heb hier en daar antwoord gekregen op de vraag wat ik hier aan kan doen en dat is: Een betere processor. Mijn huidige systeem is verouderd en is gewoon toe aan iets nieuws.
Ook wil ik graag mijn videokaart een goede upgrade geven (dus geen GTX *60, maar liefst iets hoger).
Huidige post zal ik wanneer nodig bijwerken.
EDIT
Hier de gevraagde RML:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag (vlekkeloos zonder hakken en stoten) kunnen gamen.
De software die ik wil gebruiken zijn o.a.:
- Gezien vorige post waarschijnlijk toch maar upgraden naar Windows 10 van Windows 8.1
- Google Chrome
- Steam
- Discord
- Aantal games waaronder ARK, League of Legends, Fortnite, World of Warcraft, Terraria, Destiny 2, Overwatch, PixARK en wellicht nog meer toekomstige RPG's.
Ik heb niet echt een maximumprijs, maar het zou fijn zijn als het niet meer als €2000,- hoeft te kosten, wil zoveel mogelijk prestatie uit zo weinig mogelijk kosten halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gezien ik mijn systeem wil upgraden, heb ik de volgende hardware:
- Processor: Intel Core I5 4670K
- Processorkoeling: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
- Videokaart: PoV GeForce GTX 660 TI
- Moederbord: ASRock B85 Anniversary
- Voeding: XFX 550W
- Geheugen: Corsair Vengeance (16gb DDR3), weet zo één twee drie even niet welke variant
- SSD: Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB + Samsung SSD 850 EVO 500GB
- HDD: (Western Digital) WDC WD10EZEX-00WN4A0 1TB
- Beelscherm: Dell Ultrasharp U2412M Zwart
- Muis: Logitech G500
- Toetsbord: Razer Blackwidow (misschien naar iets stiller op zoek)
- Speakers: N.v.t.
- Kast: Fractal Design Define R4 Pearl Black
Wat betreft de hoeveelheid componenten denk ik niet meer nodig te hebben dan mijn huidige pc, al zou extra schijfruimte wel een plus kunnen zijn, gezien het feit dat ik ook van kijken van films en series houd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb nooit echt problemen met Intel en Nvidia producten gehad, maar als AMD geen problemen kan leveren sta ik ook open voor dergelijke bouw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst niet een te grote kast, maar ook zeker niet te klein. Mijn huidige kast doet het ook prima voor zover ik erover kan vertellen. Mijn voorkeur gaat uit naar zoveel mogelijk performance en zo weinig mogelijk geluid. Uiterlijk staat voor mij op een tweede plek, al vind het wel fijn om dit wel in rekening te brengen
Ga je overklokken?
Bij mijn huidige systeem heb ik niet aan overclocking gedaan gezien ik er geen kennis voor heb en geen tijd heb gehad om hier kennis in op te doen.
Wat verwacht je van ons?
Een mooi systeem met bijzondere goede performance (zodat ik dusdanig tijdens het gamen geen lag of freezes ervaar en alles vloeiend werkt. Ook bij wil ik bij het booten geen problemen verwachten, omdat ik met mijn huidige systeem hier soms problemen mee ervaar). Wanneer ik momenteel bijvoorbeeld ARK speel merk ik dat ik last heb van enige lag. Hier wil ik graag van af en ik heb hier en daar antwoord gekregen op de vraag wat ik hier aan kan doen en dat is: Een betere processor. Mijn huidige systeem is verouderd en is gewoon toe aan iets nieuws.
Ook wil ik graag mijn videokaart een goede upgrade geven (dus geen GTX *60, maar liefst iets hoger).
Huidige post zal ik wanneer nodig bijwerken.
EDIT
Hier de gevraagde RML:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | MSI X99A GODLIKE Gaming | € 399,- | € 399,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 999,- | € 999,- |
| 1 | Fujitsu WDC:WD1003FBYX, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 133,- | € 133,- |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,99 | € 114,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.274,49 | |
[ Voor 37% gewijzigd door witkop525 op 11-04-2018 16:06 . Reden: RML toevoeging ]
Have a nice day! :3