Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Oekieee
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-11 22:45
Goedenavond,

Afgelopen week kapte mijn PC er opeens mee en na een aantal tests was ik er vrij zeker van dat het mijn moederbord was.

Om het verhaal zo kort mogelijk te maken: moederbord is inmiddels verzonden naar de fabrikant, want er zat nog garantie op. Nu heb ik inmiddels een ander moederbord op de kop weten te tikken, zodat ik in ieder geval kan gamen. Het installeren ging goed totdat ik de waterkoeler op mijn processor wilde monteren, want ik had geen schroefjes daar voor. Enkel 4 dikke boutjes.

Nu vrees ik dat het schroefdraad op het oude moederbord zat?

Heeft iemand een goedkope oplossing voor mij? Toevallig iemand 4 schroefjes/boutjes liggen waarmee ik de cooler kan monteren op het moederbord? Of kan ik zulke dingetjes ergens aanschaffen?

Groeten,
Sjoerd

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oekieee schreef op woensdag 11 april 2018 @ 00:37:
[...]

Heeft iemand een goedkope oplossing voor mij?
Die schroefjes zullen niet duur zijn.
Toevallig iemand 4 schroefjes/boutjes liggen waarmee ik de cooler kan monteren op het moederbord?
Daar hebben we https://tweakers.net/aanbod/ voor :)
Of kan ik zulke dingetjes ergens aanschaffen?
Wellicht bij de lokale computerboer of de fabrikant/importeur van je waterkoeler. Maar je vergeet te vermelden om wat voor onderdelen (merk+type) het gaat. Oftewel, de specs van je systeem ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Tip: neem een kijkje bij de hornbach, daar hebben ze moertjes en boutjes in vrijwel iedere maat en per stuk te koop. Ik slaag in dit soort gevallen bijna altijd. Enkel het hele kleine spul hebben ze niet.