Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en general productivity. Wellicht soms wat Photoshop/Illustrator. Qua games heb ik voornamelijk interesse in mmo's (WoW, BDO etc.). De nieuwste AAA-games interesseren me weinig over het algemeen. Daar neem ik ook genoegen met lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 leek me een goede prijs. Dit is exclusief randapparatuur. Meer voor waardevolle toevoegingen, geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord/muis gaan mee. Ik heb momenteel verder alleen een MacBook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, behalve toetsenbord/muis. Monitor laat ik hier buiten beschouwing, maar tips voor een kleiner 1080p model met een redelijke prijs zijn welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller/compacter is beter. Ik woon in een kleine studio, dus ruimte en geluid zijn belangrijk voor me. Qua opslag lijkt SSD-only gaan me een prima idee. Ik heb weinig bulkopslag: momenteel gebruik ik nog geen 10% van mijn 256GB opslag.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel voornamelijk over de GPU, is dit model een beetje stil? Andere tips zijn altijd welkom.
Gamen en general productivity. Wellicht soms wat Photoshop/Illustrator. Qua games heb ik voornamelijk interesse in mmo's (WoW, BDO etc.). De nieuwste AAA-games interesseren me weinig over het algemeen. Daar neem ik ook genoegen met lagere settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 leek me een goede prijs. Dit is exclusief randapparatuur. Meer voor waardevolle toevoegingen, geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord/muis gaan mee. Ik heb momenteel verder alleen een MacBook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, behalve toetsenbord/muis. Monitor laat ik hier buiten beschouwing, maar tips voor een kleiner 1080p model met een redelijke prijs zijn welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller/compacter is beter. Ik woon in een kleine studio, dus ruimte en geluid zijn belangrijk voor me. Qua opslag lijkt SSD-only gaan me een prima idee. Ik heb weinig bulkopslag: momenteel gebruik ik nog geen 10% van mijn 256GB opslag.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel voornamelijk over de GPU, is dit model een beetje stil? Andere tips zijn altijd welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Gigabyte H370M D3H | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti 4GB | € 196,50 | € 196,50 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Q300L | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 97,08 | € 97,08 |
| 1 | Corsair CX450M | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,99 | € 114,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 692,57 | |
[ Voor 7% gewijzigd door crucialxnick op 10-04-2018 21:53 ]