Mijn vraag is of mijn 2 Inno3D videokaarten (een 1080 en 1080Ti) kunnen samenwerken en welke SLI-Bridge raden jullie aan ? Ik wil gewoon "DCS Worlds" en "Star Citizen" een beetje beter te laten lopen?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel 4790K (default clockspeed met waterkoeling)
Asus Sabertooth Z87
Inno3D 1080 Ichill
Inno3D 1080 TI Ichill
32Gb ram DDR3
2 ssd's
Windows 7 Ultimate (x64) Engelstalig
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geg..gled en alleen SLI-berichten gevonden die betrekking hadden over sli met 2 exact gelijkwaardige kaarten. Voordat ik mijn gehele game-pc uit elkaar haal, zou ik graag gebruik willen maken van de expertise op Tweakers.net.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want een pc met waterkoeling demonteren en installeren/modificeren is niet leuk als je weinig tijd hebt.
Groetjes Guus.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel 4790K (default clockspeed met waterkoeling)
Asus Sabertooth Z87
Inno3D 1080 Ichill
Inno3D 1080 TI Ichill
32Gb ram DDR3
2 ssd's
Windows 7 Ultimate (x64) Engelstalig
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geg..gled en alleen SLI-berichten gevonden die betrekking hadden over sli met 2 exact gelijkwaardige kaarten. Voordat ik mijn gehele game-pc uit elkaar haal, zou ik graag gebruik willen maken van de expertise op Tweakers.net.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want een pc met waterkoeling demonteren en installeren/modificeren is niet leuk als je weinig tijd hebt.
Groetjes Guus.
[ Voor 2% gewijzigd door Guus Flater op 10-04-2018 21:45 . Reden: Was vergeten het OS te vermelden. ]