Lees (veel) meer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 06:16

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Tegenwoordig wordt er de nuttige aanvullende artikelen naast nieuws berichten geplaatst, maar zou het niet verstandig zijn om een grens aan de hoeveelheid links te maken.

Want imho is dit in sommige gevallen wel een beetje absurd veel (nuttige?) links.
En vaak ook nog eens dubbel als er verschillende nieuws berichten geplaatst worden over het zelfde onderwerp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EHn1t9otNueNBj6gHrnyFSlc/full.jpg

Of iig de 'Lees meer' links in twee extra kolommen onder het bericht plaatsen, en zo de lengte van het witte vlak met 2/3 te verminderen, maar dat zal wel veel werk zijn voor ACM/crisp & Co.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je zegt helemaal niet waar je dit ziet. Ik dacht dat het bij het artikel zelf was, waar gerelateerde artikelen onder het bericht staan en maar 3 standaard worden weergegeven. Je doelt, nadat ik wat verder heb gekeken, op het overzicht op https://tweakers.net/nieuws/. Daar zou idd een beperking in moeten staan hoeveel er weergegeven worden zoals bij het openen van het artikel, met een knop om de rest te laten zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

crisp

Devver

Pixelated

De hoeveelheid gelinkte artikelen is een redactionele keuze, dat zou je in dit geval aan @faraga moeten vragen.

In de tweede plaats is deze weergave nog specifiek voor het nieuws-dagoverzicht. Bij het artikel zelf staan deze items horizontaal onder het artikel wat het een stuk minder hoog maakt (maar nog steeds blijven het er veel als je ze uitklapt).

En als laatste: je hoeft het niet uit te klappen natuurlijk ;) Dat ze allemaal uitgeklapt staan op het dagoverzicht is een bug :p Die is intern wel al gefixed, maar dat is samen met een feature gedaan die nog niet gereleased kon worden vandaag...

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 10-04-2018 21:41 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:16
Bij het maken van een artikel hebben we inderdaad een heel handig tooltje waarbij we op basis van keywords naar gerelateerde artikelen kunnen zoeken. Ik heb daar Cambridge Analytica ingetikt en uit gemak alle resultaten aangeklikt. Daarmee heb ik in principe alleen het nieuws dat eraan gerelateerd is, maar we hebben er in de afgelopen paar maanden wel opvallend veel over geschreven. Ik zal er nog wel even naar kijken en er wat uit filteren :)