Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
In mijn oude telefoon kon ik het volume van de meldingen zoals watsapp aanpassen.
Nu heb ik nieuwe telefoon een honor 9 en de laatste software oreo 8. Aangezien ik slecht horend ben staat het belvolume hard, zodat ik de telefoon tenminste kan horen als deze in de jas of broek zit. Maar nu gaat ook het volume van een mail of watsapp hard, je schrikt je een ongeluk. Ik kan wel alles uitzetten in elke App maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Weet iemand waar ik het volume van de meldingen kan regelen.
Rob _/-\o_

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schijnt standaard niet te kunnen. Ik heb 'm geroot en via de Xposed module Gravitybox het volumepanel volledig uitgeklapt, maar via [google=android oreo adjust notification volume] is de eerste hit een site die een speciale app hiervoor aanbeveelt.

Wat had je zelf al gevonden? _/-\o_

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ben er nu mee aan de slag. Zelf had ik prof reminder gedownload,maar werkt niet zo heel duidelijk. Deze ziet er goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas blijft de ingestelde waarde niet staan. Ook niet nadat ik de App gekocht heb.