Woocommerce, topcategorie verwijderen, blijft de rest staan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Hele suffige vraag, maar als ik een topcategorie van Woocomerce verwijder, blijven de subcategorien dan bestaan (met producten) ?

ik heb een magento database gemigreerd naar een woocommerce database. 700 categorien, maar woocommerce heeft er twee categorien boven geplakt, waarvan 1 genaamd default category, met 1 subcategorie genaamd "products". en daar zitten dan alle kloppende subcategorien onder.

Ik ben een beetje bang dat als ik de topcategorieen verwijder, misschien mijn hele categoriestructuur niet meer klopt. Het kostte mij enorm veel moeite om te migreren, dus ben nu wat voorzichtig.

Beste antwoord (via Timmeah op 11-04-2018 13:59)

• Iva Wonderbush
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-10 07:57
Waarom bewerk je niet gewoon de categorie en verander je de hoofd categorie (naar geen)?

Edit: Ik heb het net gewoon even voor je getest, je kan gerust de hoofd categorie(ën) verwijderen. Je zou het zelf ook kunnen testen, maak twee categorieën aan, maak 1 de hoofd en verwijder die dan :)

[ Voor 69% gewijzigd door Iva Wonderbush op 10-04-2018 17:32 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Iva Wonderbush
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-10 07:57
Waarom bewerk je niet gewoon de categorie en verander je de hoofd categorie (naar geen)?

Edit: Ik heb het net gewoon even voor je getest, je kan gerust de hoofd categorie(ën) verwijderen. Je zou het zelf ook kunnen testen, maak twee categorieën aan, maak 1 de hoofd en verwijder die dan :)

[ Voor 69% gewijzigd door Iva Wonderbush op 10-04-2018 17:32 ]