Ik heb een ati radeon en een spelletje gekregen als cadeau. Delta force 2 draait voor geen meter, slechte 3d , is er een patch voor dit probleem
Volgens mij zag Delta Force 2 er zoiezo niet fantastisch uit.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Delta Force 2 is gewoon niet zoŽn mooi spel 
Nix aan te doen dus
Nix aan te doen dus
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Delta Force 2 ondersteunt volgens mij de nieuwe kaarten niet. Ik heb ook ooit een nieuwe versie gedownload maar dat had ook geen baat, hij bleef software mode spelen
het is wel een goed spel, en die voxel engine ziet er ook best goed uit, maar je moet geen polygonen engine verwachten....als je delta force niet meer wilt hebben, stuur het dan maar naar mij toe...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Het is wel een kutspel, maar het loopt echt wel goed hier, behalve dat ik het alleen maar op software mode kan spelenOp zondag 15 juli 2001 14:41 schreef kyle_2000 het volgende:
DF2 kutspel
loopt niet eens goed om een 1gig+
o vond delta force 3 er wel goed uitzien , dus ik ben niet de enigste met problemen met delta force 2 , goed dat wordt een retourtje naar BART SMIT , shit net delta 3 uitgespeeld en beland je in delta 2 en ziet er meteen anders uit, jammer.
Trouwens hoe is het spel ! special operations !
Trouwens hoe is het spel ! special operations !
Verwijderd
tja deltaforce 2 maakte nog weinig gebruik van 3d hardware door die voxelengine
daarom ziet het er zo ranzig uit
en als je special opz bedoeld 1 was wel leuk
special opz 2 vond ik ook erg tegenvallen
als je toch een goede shooter wil raad ik je project IGI aan.. ( is alleen geen multiplayer )
of wacht nog effe op hidden and dangerous 2
daarom ziet het er zo ranzig uit
en als je special opz bedoeld 1 was wel leuk
special opz 2 vond ik ook erg tegenvallen
als je toch een goede shooter wil raad ik je project IGI aan.. ( is alleen geen multiplayer )
Verwijderd
DF2 is dus geen kutspel, het maakt alleen gebruik van een voxel engine, als het dit echter niet deed dan zouden de levels niet zo lekker groot zijn, en deltaforce 3 is ook een goed spel. En DF2 doet het zelfs soepel in 800x600 op mijn server MET iis5 op de achtergrond en op win2k pro, de specs van mijn inet server zijn:
PIII 500 (Slot 1)
256mb RAM (100mhz)
2x 20 gig 5400rpm samsung hddtjes (ATA100)
Voodoo Banshee
Verder draait ie al helemaal soepel op 1024x768 op mijn workstation (ook win2k sp2)
T-Bird 1ghz@1,2ghz
512mb RAM (133mhz CAS2)
20gig ATA 100 smsung HDDtje
Geforce II MX 32mb (3d prophet) AGP als hoofd grafische kaart (multimonitor systeem namelijk)
PIII 500 (Slot 1)
256mb RAM (100mhz)
2x 20 gig 5400rpm samsung hddtjes (ATA100)
Voodoo Banshee
Verder draait ie al helemaal soepel op 1024x768 op mijn workstation (ook win2k sp2)
T-Bird 1ghz@1,2ghz
512mb RAM (133mhz CAS2)
20gig ATA 100 smsung HDDtje
Geforce II MX 32mb (3d prophet) AGP als hoofd grafische kaart (multimonitor systeem namelijk)
Juist DF2 is 'n Voxel based engine met wat 3dhardware ondersteuning voor de objecten dus characters en gebouwtjes die gebruiken wel 3D hardware DF1 niet.
maar voor de voxel landschap heb je 'n krachtige CPU nodig en 'n 32bit kleurdiepte ondersteunene Grafische kaart want die loop in software mode dus de CPU doet de voxelstuf
OP mijn celleron 400 loopt ie traag maar op die van mijn broers PII 350 en PIII450 loopt ie redelijk goed op mijn TB1200 heb ik hem nog niet geProbeerd.hebben het 'n tijdje niet meer gespeeld toen was ie nog 'n cellie366
We doen nu UT en Operation Flashpoint in home_lan
Die Cellie400 wordt traag
maar voor de voxel landschap heb je 'n krachtige CPU nodig en 'n 32bit kleurdiepte ondersteunene Grafische kaart want die loop in software mode dus de CPU doet de voxelstuf
OP mijn celleron 400 loopt ie traag maar op die van mijn broers PII 350 en PIII450 loopt ie redelijk goed op mijn TB1200 heb ik hem nog niet geProbeerd.hebben het 'n tijdje niet meer gespeeld toen was ie nog 'n cellie366
We doen nu UT en Operation Flashpoint in home_lan
Die Cellie400 wordt traag
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
ik denk niet dat hij zo lang de tijd heeft om te ruilenOp zondag 15 juli 2001 14:52 schreef Flamez het volgende:
Operation Flashpoint -> aanrader!
Verwijderd
Er is maar 1 3D shooter(multiplayer) game die altijd blijft regeren......:
COUNTERSTRIKE !!!
COUNTERSTRIKE !!!
Pagina: 1