Toon posts:

2x of 4x agp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of het verschil tussen 2x of 4x agp nou echt zo groot is? Of is het de moeite niet waard om een nieuw mobo te kopen die 4x agp ondersteund in plaats van 2x agp?

Verwijderd

Neuh dat is echt niet de moeite waard,een framepje of 2 ofzo

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Of is het de moeite niet waard om een nieuw mobo te kopen die 4x agp ondersteund in plaats van 2x agp?
Nee is absoluut niet de moeite waard ..

PC Specs

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij scheelt het die 2 frames niet eens.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op maandag 16 juli 2001 17:19 schreef wcduck het volgende:
Volgens mij scheelt het die 2 frames niet eens.
Ja op MAX-fps denk ik wel, maar op AVG-fps scheeld het volgens mij bijna niks idd.

Zeker niet de moeite om een nieuw MB voor te kopen.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dan ben ik daar dus net te laat mee :(.. (moest toch al een nieuwe btw) :P

Verwijderd

hhhmmzz..

mijn ATi Radeon staat in win ME op AGP 1x...

toch haal ik 5100 3dmarks (2000)... haal ik meer op AGP 2x/4x??? (dan moet ik VIA drivers in turbo mode installen maar dan crashed mijn windhoos.. in 2k staat die trouwens wel op 4x.. maar door de wat slechtere drivers haal ik daar maar 4000 3dmarks)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

ligt ook aan je VGA kaart en mobo. Ondersteunt deze geen 4x AGP calls dan schiet het niet op natuurlijk.... Een TNT2 ondersteunt ook 4x AGP maar de oudere versies, bij mij een viper 770, ging destijds zwaar over zijn nek bij elke 4x AGP call..... vastlopen en rare strepen over het beeld. Zodra ik in de de bios AGP 4x uitzette was het over.... Ik denk dat er pas vanaf gforce 2 beter gebruik wordt gemaakt van die AGP 4x....
Pagina: 1