Ten eerste wil ik vermelden dat ik niet veel verstand heb van het bouwen van pc, dus het kan zijn dat ik bepaalde niet meegeef. Mijn excuses alvast hiervoor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om ermee te gamen, die soepel AAA games kan spelen in HD
Wat mag het systeem gaan kosten?
<1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb een oude monitor die nog dvi kabel heeft, die zou ik graag als 2de monitor willen gebruiken./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De mogelijkheid om mijn oude dvi monitor te verbinden en ruimte voor meerdere hdd (3 is voldoende). Als het in het budget past zou ik graag een monitor HD willen aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nVidia spreekt mij het meest aan, maar als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag. anders mag alle andere zaken de goedkoopste optie zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het mogelijk is met een lage budget zou ik het liefst een pc willen die stil is,maar als dat niet mogelijk is niet erg.
Ga je overklokken?
[i]Ik weet dat er voordelen zijn hiermee, als er geen nadelen zijn dan zou ik graag voor overklokken gaan./i]
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geld spenderen aan de belangrijke zaken en op de minder belangrijke zaken besparen. Een pc uitgerust met de nieuwste/beste cpu en gpu die je kan krijgen met het geldlimiet dat we mee moeten werken. Ram geheugen tussen 8gb-16gb (misschien is 12gb een goed middelpunt, tenzij anders aangeraden).
Voor mij maakt het niet uit hoe de casing eruit ziet, zolang alles erin kan. Als er hiermee kan bespaard worden dan wil ik het zo goedkoop mogelijk. Een SSD hoef ik niet perse, ik heb meer belang aan ruimte dan snelheid. Een normale HDD van 2TB is beter.
Ik heb nu het volgende lijstje, grotendeels een kopie van de BBG van januari.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om ermee te gamen, die soepel AAA games kan spelen in HD
Wat mag het systeem gaan kosten?
<1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik heb een oude monitor die nog dvi kabel heeft, die zou ik graag als 2de monitor willen gebruiken./i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De mogelijkheid om mijn oude dvi monitor te verbinden en ruimte voor meerdere hdd (3 is voldoende). Als het in het budget past zou ik graag een monitor HD willen aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nVidia spreekt mij het meest aan, maar als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag. anders mag alle andere zaken de goedkoopste optie zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het mogelijk is met een lage budget zou ik het liefst een pc willen die stil is,maar als dat niet mogelijk is niet erg.
Ga je overklokken?
[i]Ik weet dat er voordelen zijn hiermee, als er geen nadelen zijn dan zou ik graag voor overklokken gaan./i]
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag geld spenderen aan de belangrijke zaken en op de minder belangrijke zaken besparen. Een pc uitgerust met de nieuwste/beste cpu en gpu die je kan krijgen met het geldlimiet dat we mee moeten werken. Ram geheugen tussen 8gb-16gb (misschien is 12gb een goed middelpunt, tenzij anders aangeraden).
Voor mij maakt het niet uit hoe de casing eruit ziet, zolang alles erin kan. Als er hiermee kan bespaard worden dan wil ik het zo goedkoop mogelijk. Een SSD hoef ik niet perse, ik heb meer belang aan ruimte dan snelheid. Een normale HDD van 2TB is beter.
Ik heb nu het volgende lijstje, grotendeels een kopie van de BBG van januari.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 163,40 | € 163,40 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 76,- | € 76,- |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 365,- | € 365,- |
1 | Fractal Design Define C | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 77,35 | € 77,35 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 128,26 | € 128,26 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.038,78 |