Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
misschien een hele domme vraag, maar je moet de smart remote control met wifi verbinden. hoe kan ik dan als ik in de zee ben bijvoorbeeld onder water of in de lucht gebruik ervan maken? en als je je gopro uitzet moet hij eerst kunnen connecten met wifi dan pas doet hij het. Dus als ik binnenkort in hong kong aankom moet ik eerst wifi vinden om dan me smart remote control te kunnen gebruiken? ik snap er in iedergeval niet veel van, zou het ontzettend fijn vinden als ik van iemand hulp krijg.

Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Je GoPro zet zelf een wifi-netwerk op en daarmee verbind je de remote en eventueel je telefoon.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat ding heeft toch zelf WiFi aan boord met een 1-op-1 relatie met je afstandbediening? Of ik Google verkeerd maar ik lees nergens dat je "iemand anders" WiFi eerst moet opzoeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Goh, wat vreemd dat een bekende leverancier als GoPro geen handleiding meelevert met z'n producten of een online knowledge base heeft waar je dit soort vragen in zou kunnen opzoeken...

Of je tikt je vraag even in op Google en bekijkt online instructies (al dan niet in de vorm van videos).

Dat kopje "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" is er niet voor niets. :X

Overigens: onder water gaat het natuurlijk niet werken.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stel een vraag, hoef geen statement van jou en een snaartje na kerel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:32

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Beste @jobwizzy op Tweakers verwachten we toch net wat meer eigen inzet. Je hoeft geen expert te zijn, maar iets meer eigen inzet word enorm gewaardeerd. Bijvoorbeeld " Wat ik al gevonden of geprobeerd heb "

Het antwoord wat je kreeg had wel anders geformuleerd mogen worden. Er is wel moeite genomen om je te voorzien van een link naar de 'knowledge base' en filmpje. Heb je hier wat aan gehad. En wat heb je bijvoorbeeld zelf gevonden en geprobeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Daan_ op 09-04-2018 22:04 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 9 april 2018 @ 21:40:
stel een vraag, hoef geen statement van jou en een snaartje na kerel!
Vragen staat vrij; lijkt me wel zo handig dat we dan allemaal vriendelijk blijven? Ondanks dat het "maar" een forum is; zo reageer je toch ook je eerste dag op werk niet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1