Ik heb een computer met Windwos 10 en alle updates. Voor het geluid maak ik gebruik van Focusrite Scarlett 2i2, een extern apparaat dus. Op mijn video kaart (AMD Radeon R7 200 serie) zit een High Definition Audiocontroller die ik dus niet gebruik. Ik heb deze verwijderd maar regelmatig verschijnt hij weer na een update en levert dan soms problemen op met het geluid. is dit niet definitief op te lossen?
Vraag
Alle reacties
[Oops, verkeerd. Dacht dat het die op het moederbord was]
Kan je hem uitzetten in het AMD control panel?
En daarna: Bij het updaten van je drivers,de HDMI Audi update deselecteren elke keer?
Kan je hem uitzetten in het AMD control panel?
En daarna: Bij het updaten van je drivers,de HDMI Audi update deselecteren elke keer?
[ Voor 87% gewijzigd door Tokkes op 09-04-2018 20:45 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Ik heb niet de mogelijkheid gevonden hem uit te zetten, ook niet bij het updaten. Het lijkt soms ook dat hij na een update van windows weer opduikt.
uitschakelen in apparaatbeheer i.p.v. verwijderen?
ook geprobeerd geloof ik (ik heb al van alles geprobeerd). Ik kan helaas niet zoals op een moederbord de controller uitzetten. dat zou het makkelijkst zijn.
Even terug naar het probleem, ipv werkend aan de voorgedefinieerde oplossing.
Tegen welk probleem loop je aan als de PC de andere audio adapter herkent?
Kun je deze in de audio devices niet gewoon uitschakelen?
(Playback devices -> right click, choose disable)
Tegen welk probleem loop je aan als de PC de andere audio adapter herkent?
Kun je deze in de audio devices niet gewoon uitschakelen?
(Playback devices -> right click, choose disable)
[ Voor 26% gewijzigd door Hann1BaL op 10-04-2018 11:59 ]
Waarom wil je deze verwijderen? Dit is puur iets dat zorgt dat je audio naar je HDMI of DisplayPort aansluiting gaat. Schakelt Windows automatisch over naar dit als uitvoerapparaat in plaats van je Focusrite of is er iets anders?
het posteert zichzelf als standaardapparaat voor de anderen.Ik heb normaal DFX Speakers als standaard apparaat en Luidsprekers (Scarlett USB 2i2) als standaard communicatieapparaat. Dat werkt prima. Natuurlijk geen ramp als de controller "voordringt" maar het irriteert alles regelmatig weer terug te moeten zetten. Ook als ik hem uitgeschakeld heb.
[ Voor 10% gewijzigd door phegi op 10-04-2018 20:46 ]
Pagina: 1