Ik heb een keertje 3dmark gedraaid (ook gelijk weer eraf geflikkerd want hij liep voor geen meter met mijn kut videokaart) maar ik zag ff snel voorbij komen dat mijn geheugen (1 * 64mb pc100 en 1* 256 pc133) op 66mhz loopt
is er niet een proggie om dat nog eens te controleren (een iets minder grote) want als het echt op 66mhz loopt wil ik wel een ander mobo...
Verwijderd
Dan zal het wel in het bios staan... er zijn ook (wat oudere slot 1) mobo's die geen 66mHz bus ondersteunen, daar kan dus geen celeron op, je kunt helemaal nix instellen. Maar mobo's die alleen 66mHz bus ondersteunen heb ik nog nooit gezien, het moet dus ergens staan...
Verwijderd
Je bus kan trouwens helemaal niet op 66 mHz, omdat je een pentium hebt met gelockte multiplier, als je bus op 66 mHz loopt dan zou je processor nu op 66x4=265 mHz lopen... maar hij draait volgens jouw op 448, dus je bus draait op 112 mHz... Het zal dus wel aan 3dmark liggen.
Verwijderd
hey dewd, ik heb hier 100Mhz geheugen en 3DMark 2001 zag het hier ook als 66Mhz..
dus ik denk dat 't aan dat proggie ligt, want ik weet zeker dat ik op 100Mhz draai
dus ik denk dat 't aan dat proggie ligt, want ik weet zeker dat ik op 100Mhz draai
Verwijderd
3dMark geeft wel vaker rare dingen aan...
Kijk anders even met Sisoft Sandra op welke snelheid je geheugen draait...
Kijk anders even met Sisoft Sandra op welke snelheid je geheugen draait...
hmm k heb t geheugen op 100mhz draaien zegt 3dmark 2001 (het is 133mhz), lijkt bijna alsof die dr standaard 33mhz vanaf haalt
Pagina: 1