Goedemiddag Tweakers,
Wanneer we de game PC aanzetten dan zien we het volgende gebeuren:
[Video: https://guuz.smugmug.com/Random-dingen/n-2nqf4j/i-TFh52jr/A]
Hier zie je de videokaartverlichting knipperen en volgens mij maakt deze ook een tik-geluid (ongeveer 1 keer per seconde, regelmatige/constante tik).
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Het gaat om een MSI 980TI, Windows 10, MSI moederbord, niks speciaals.
Het gekke is, de PC doet dit sinds 2 weken, vorige week naar de winkel gebracht (valt onder garantie) en daar was het inprikken en draaien. Er was daar dus niks mis en ze hebben niks kunnen vinden... Oke, kan gebeuren.
We komen thuis, alles werkt idd. Zetten we gisteren de PC aan, krijgen we weer deze ellende...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Niet veel, de PC doet simpelweg niks meer. We hebben alle kabels losgekoppeld behalve de voeding, zie filmpje, er is niks meer aangesloten.
Wij staan voor een raadsel, hopelijk hebben jullie suggesties of een oplossing!
Wanneer we de game PC aanzetten dan zien we het volgende gebeuren:
[Video: https://guuz.smugmug.com/Random-dingen/n-2nqf4j/i-TFh52jr/A]
Hier zie je de videokaartverlichting knipperen en volgens mij maakt deze ook een tik-geluid (ongeveer 1 keer per seconde, regelmatige/constante tik).
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Het gaat om een MSI 980TI, Windows 10, MSI moederbord, niks speciaals.
Het gekke is, de PC doet dit sinds 2 weken, vorige week naar de winkel gebracht (valt onder garantie) en daar was het inprikken en draaien. Er was daar dus niks mis en ze hebben niks kunnen vinden... Oke, kan gebeuren.
We komen thuis, alles werkt idd. Zetten we gisteren de PC aan, krijgen we weer deze ellende...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Niet veel, de PC doet simpelweg niks meer. We hebben alle kabels losgekoppeld behalve de voeding, zie filmpje, er is niks meer aangesloten.
Wij staan voor een raadsel, hopelijk hebben jullie suggesties of een oplossing!
[ Voor 66% gewijzigd door Grin op 09-04-2018 16:03 . Reden: Te vroeg op enter gedrukt... Sorry! ]