Als ik in fifa2001 een wedstrijd wil starten sluit hij weer af en gaat naar de desktop! (als hij alles heeft geladen en de wedstrijd start) dit probleem heb ik sind ik win2k gebruik!! iemand een idee om dit op te lossen??
is dit bij alle games of alleen bij fifa ???
BlackandWhite,CS,AgeOfEmpireII en RCT doen het wel gewoon. Ik heb weleens fouten met andere spelen maar deze doet helemaal niks!! (komt wel gewoon in het menu!! kan alles instellen enzo maar als ik de wedstrijd start slaat ie terug naar het bureablad)
mmmm....weird
Ik zou even op de site van de makers van fifa kijken of hier (win2000 driver ??) iets over bekend is en je eventueel een patch kan downloaden.
Of zij er mensen die onder 2000 geen probs hebben met deze game ?
Veel suc6 in ieder geval !
Ik zou even op de site van de makers van fifa kijken of hier (win2000 driver ??) iets over bekend is en je eventueel een patch kan downloaden.
Of zij er mensen die onder 2000 geen probs hebben met deze game ?
Veel suc6 in ieder geval !
Op Win2k had ik dit probleem niet, maar wel onder XP 2505 nu hier...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nog niets...regcleaner alles van fifa en EA weg laten halen/opnieuw geinstalled, niks
. Iemand nog een idee?
Hier zelfde probleem, maar dan na 1 wedstrijd al.
Ik heb even na gezocht en ik las dat koeling een probleem zou kunnen zijn, of dat als je een tnt2 hebt de goede drivers niet hebt.
ik werk zelf met een G400 matrox 32 Mb.
temp PC = 34 graden. lijkt me niet al te warm
Ik heb even na gezocht en ik las dat koeling een probleem zou kunnen zijn, of dat als je een tnt2 hebt de goede drivers niet hebt.
ik werk zelf met een G400 matrox 32 Mb.
temp PC = 34 graden. lijkt me niet al te warm
Heb hie rook opeens last van sinds ik winxp 2505 heb.... vaagz
ik heb ook SP2 voor win2k, en directx8
erg vaag allemaal
ik ben benieuwd of dit een bekend probleem is bij EA
erg vaag allemaal
ik ben benieuwd of dit een bekend probleem is bij EA
idd, reinstall al paar keer gedaan geen effect.
Pagina: 1