Extra versterker aan Pioneer sc-lx 8

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsarre
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:14
Ik heb een Pioneer sc-lx 81 en wens hierop een extra versterker Pioneer a-10 aan te sluiten (deze laatste dient om extra luidsprekers in andere ruimten aan te sluiten die hetzelfde moeten afspelen al de receiver op dat moment afspeelt).
Hoe moet ik deze precies aansluiten ?
Ik dacht CD-R/TAPE OUT van de receiver op een bv. TUNER IN van de versterker, maar er komt geen klank uit :-(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat zou moeten werken, aangenomen dat je een lijnsignaal naar je tweede versterker wilt en daar apart het volume wilt kunen regelen, onafhankelijk van je receiver.

Maar vheck je boekje even zou ik zeggen. Ja, dat is een boekwerk. En dat is het niet voor niks. Dat ding kan heel veel, het is geen simpele versterker als die A10.

En dat er geen geluid uit komt is dikke kans omdat je ergens een instelling gemist hebt. Uitgangen moet je dikke kans configureren of selecteren voor je ze kunt gebruiken. Hoe dan? geen idee. Dat staan in je handleiding en die heb jij :)

Wil je het volume centraal regelen met je receiver, pak dan de pre-outs voor front. Dat moet sowieso werken. Kan zijn dat je ook die apart aan moet zetten though.

[ Voor 12% gewijzigd door The Eagle op 08-04-2018 20:48 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27

momania

iPhone 30! Bam!

Je hebt een zone-2 en zone-3 pre-out die je daarvoor kan gebruiken.
Wel even aanschakelen op de receiver natuurlijk. En op de ontvangende receiver kan je elke line-in pakken in principe.
offtopic:
Vraag me wel uberhaupt af waarom je zo'n beest van een receiver hebt en dit soort basis zaken niet weet ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Zoals hierboven gezegd zijn dit inderdaad wel basiszaken die met een Google of het lezen van de handleiding te vinden zijn. Op GoT verwachten we eigen inzet en dat mis ik in dit topic (en deels in het vorige topic).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.