Mijn vraag
Één schakelaar van mijn elektrische raam van mijn auto werkt niet meer goed. Nu kan ik een nieuwe schakelaar gaan zoeken, of iets in elkaar gaan flansen. Ik heb gekozen voor optie 2.
Het betreft een suzuki alto uit 2001. Aan mijn linker deur zitten 2 schakelaars, een voor de linker raam, en een voor de rechter raam. mijn rechter deur heeft alleen een schakelaar voor de rechter deur.

Foto's laten situatie zien aan de linker deur.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb 6 draden aan de linker schakelaar zitten:
- Rood (met blauwe lijn)
- Rood
- Groen (met blauwe lijn)
- Groen
- Wit (met blauwe lijn)
- Zwart
Aan mijn rechterdeur zit de rechter schakelaar, met 5 draden (zwart zit hier niet bij)
Ik wil het geheel met een kroonsteentje wisselen.
Al geprobeerd:
meerdere dingen. ik heb nu de roodblauw met rood verwisseld en groenblauw met groen, en hiermee werkt mijn linker raam met de onderste schakelaar
Alleen nu werkt mijn schakelaar op mijn rechter deur opeens niet meer...
Kan iemand me vertellen hoe ik alles moet gaan wisselen, zodat alles werkt?
Één schakelaar van mijn elektrische raam van mijn auto werkt niet meer goed. Nu kan ik een nieuwe schakelaar gaan zoeken, of iets in elkaar gaan flansen. Ik heb gekozen voor optie 2.
Het betreft een suzuki alto uit 2001. Aan mijn linker deur zitten 2 schakelaars, een voor de linker raam, en een voor de rechter raam. mijn rechter deur heeft alleen een schakelaar voor de rechter deur.

Foto's laten situatie zien aan de linker deur.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb 6 draden aan de linker schakelaar zitten:
- Rood (met blauwe lijn)
- Rood
- Groen (met blauwe lijn)
- Groen
- Wit (met blauwe lijn)
- Zwart
Aan mijn rechterdeur zit de rechter schakelaar, met 5 draden (zwart zit hier niet bij)
Ik wil het geheel met een kroonsteentje wisselen.
Al geprobeerd:
meerdere dingen. ik heb nu de roodblauw met rood verwisseld en groenblauw met groen, en hiermee werkt mijn linker raam met de onderste schakelaar

Alleen nu werkt mijn schakelaar op mijn rechter deur opeens niet meer...

Kan iemand me vertellen hoe ik alles moet gaan wisselen, zodat alles werkt?