Er zijn kabels die de Lightning poort van de iPhone 5 en later kunnen verbinden met USB en met micro-USB. Maar uitgerekend niet met de mini-USB. Die is er ook niet voor de 30pins aansluitingen van de iPhone 4 en lager. Zie ik iets over het hoofd? En wat is de logica ervan? Bestaat ie er wel voor niet-Apple toestellen?
Achtergrond is mijn vraag: Hoe krijg je onderweg snel foto's online met een DSLR zonder WiFi? Dat lijkt me via de smartphone (in mijn geval een iPhone 4 en 5) te moeten gebeuren. Natuurlijk kun je draadloos gaan met bijv. de CamFi, maar omdat ik geen externe viewfinder of afstandsbediening nodig heb vind ik dat met een canon op een mug schieten. Het 'ombouwen' van een TP Link Router (MR3040) komt dan meer in de buurt, als dat betrouwbaar is.
Achtergrond is mijn vraag: Hoe krijg je onderweg snel foto's online met een DSLR zonder WiFi? Dat lijkt me via de smartphone (in mijn geval een iPhone 4 en 5) te moeten gebeuren. Natuurlijk kun je draadloos gaan met bijv. de CamFi, maar omdat ik geen externe viewfinder of afstandsbediening nodig heb vind ik dat met een canon op een mug schieten. Het 'ombouwen' van een TP Link Router (MR3040) komt dan meer in de buurt, als dat betrouwbaar is.
[ Voor 8% gewijzigd door druipgrot op 08-04-2018 15:46 . Reden: toevoeging optie TP LInk Router ]
Tweakers rocks, maar alleen technologisch.