Werkt de noise cancelling ook via de kabel zonder bluetooth?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.497 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-03-2021
Hierbij nog een keer mijn vraag, ik had het blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst.

Sony WH-1000XM2

Werkt de noise cancelling ook zonder bluetooth met de kabel? Ik wil hem graag gebruiken op de PS4 en zou dan graag ook gebruik maken van de noise cancelling, alleen ik weet dat de PS4 geen bluetooth headphones support heeft. Als ik het kabeltje in de dualshock stop en de koptelefoon aanzet werkt de noise cancelling dan?

Ik heb zelf al het hele internet af gegoogled, maar ik kan nergens vinden of de NC werkt zonder bluetooth verbinding maar met kabel.

Alvast bedankt _/-\o_

Beste antwoord (via Kimbolie12 op 08-04-2018 13:13)

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:47
MrSenne schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:03:
Voor zover ik weet is Noice Cancelling niet afhankelijk van Bluetooth en zou dit dus ook moeten werken met de kabel.

Je batterijen moeten echter wel opgeladen zijn.
Klopt, werkt ook gewoon via de kabel en de hoofdtelefoon schakelt automatisch bluetooth uit als je de kabel aansluit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-05 10:14
Voor zover ik weet is Noice Cancelling niet afhankelijk van Bluetooth en zou dit dus ook moeten werken met de kabel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:47
MrSenne schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:03:

Klopt, werkt ook gewoon via de kabel en de hoofdtelefoon schakelt automatisch bluetooth uit als je de kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimbolie12
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-03-2021
Theebag schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:09:
[...]

Thanks, dat is alles wat ik wilde weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 14:28

FeaR

In GoT we trust

Kimbolie12 schreef op zondag 8 april 2018 @ 13:01:
Hierbij nog een keer mijn vraag, ik had het blijkbaar in het verkeerde topic geplaatst.
En de eigen inzet was niet aanwezig. Iets wat je hier nog steeds mist.
Ik heb zelf al het hele internet af gegoogled, maar ik kan nergens vinden of de NC werkt zonder bluetooth verbinding maar met kabel.
Het staat letterlijk op de spec pagina van Sony. GoT is niet voor helpdesk vragen die je met een beetje moeite zelf kan oplossen. Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 08-04-2018 13:15 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.