Werkt de noise cancelling ook zonder bluetooth met de kabel? Ik wil hem graag gebruiken op de PS4 en zou dan graag ook gebruik maken van de noise cancelling, alleen ik weet dat de PS4 geen bluetooth headphones support heeft. Als ik het kabeltje in de dualshock stop en de koptelefoon aanzet werkt de noise cancelling dan?
Vraag
Alle reacties
Het relateerde artikel is: Sony WH-1000XM2, dus dat zal waarschijnlijk de betreffende koptelefoon zijn.Anoniem: 691473 schreef op zondag 8 april 2018 @ 12:43:
Welke koptelefoon?
[ Voor 11% gewijzigd door Groentjuh op 08-04-2018 12:45 ]
Ik heb zelf de eerste versie, en daar werk het wel via de kabel. Ik ga er van uit dat hij het bij de tweede versie ook doet.
Het Shopping Forum is niet bedoeld voor vragen over producten. Daarvoor kan je in dit geval terecht in Audio en HiFi, maar daar wordt wel (net zoals overal op dit forum) verwacht dat je enige eigen inzet toont. Daarom doe ik dit topic dan ook op slot in plaats van het daarheen te verplaatsen.
Als ik op de pagina met kenmerken kijk bij Sony, dan lees ik daar het volgende:
Als ik op de pagina met kenmerken kijk bij Sony, dan lees ik daar het volgende:
En wellicht dat als je de handleiding even opzoekt, dat het daar nog uitgebreider staat uitgelegd.Gebruik de meegeleverde kabel voor ononderbroken hi-res audio en Wireless Noise Cancelling tot wel 13 uur.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.