Iemand hier ervaring met een Tele2 sim-kaartje als basis voor thuis internet te gebruiken?
Zeker gezien " Tethering niet meer verboden in nieuwe abonnementsvoorwaarden Tele2 ".
Wij wonen in een enorm achtergesteld gebied ( nabij Amsterdam Amstel
). Het maximale wat bij ons viaKoper/DSL kan komen is maar een magere 6 Mbit/s. KPN 4G buitengebied is pas aan het eind van het jaar beschikbaar, al is dat niet 100% zeker - en totdat we daar gebruik van kunnen maken zoeken wij een tijdelijke oplossing.
Hoe zou je zoiets het beste kunnen benaderen? Direct de SIM in een 4G router steken of anders Tetheren via een goedkope Android met 4G ondersteuning ? Of zijn er nog andere creatieve oplossingen? Ik heb het idee dat ondanks het niet expliciet verboden is Tele2 dit soort gebruik wel probeert te weren.
Mijn dank is groot.
Zeker gezien " Tethering niet meer verboden in nieuwe abonnementsvoorwaarden Tele2 ".
Wij wonen in een enorm achtergesteld gebied ( nabij Amsterdam Amstel

Hoe zou je zoiets het beste kunnen benaderen? Direct de SIM in een 4G router steken of anders Tetheren via een goedkope Android met 4G ondersteuning ? Of zijn er nog andere creatieve oplossingen? Ik heb het idee dat ondanks het niet expliciet verboden is Tele2 dit soort gebruik wel probeert te weren.
Mijn dank is groot.