Toon posts:

Internet zonder tikken???

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon op een boerderij en daarom kunnen wij dus geen kabel nemen en ADSL komt hier pas in het volgende jaar.. Dat schiet dus ook nie op.. Weet iemand of er nog maar mogelijkheden zijn zonder tikken of zoiets als superweb was?? ALsvast bedankt

Mzzls }:O

Verwijderd

Is het tegenwoordig in om elke week 5 van deze topics te openen?

Gebruik de search eens voor je een vraag stelt.

Het antwoord is simpel: nee er zijn geen mogelijkheden zoals superweb.

alleen 2 uurs oplossingen zoals wish C&D

Huurlijn kan ook maar dat is vaak te duur.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Superweb schijnt in september weer te beginnen met het aanbieden van de oude vertrouwde diensten... hopen dat dat niet betekend dat ze nog steeds zo traag zijn >:)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
ach traag maakt me nie zo heel veel uit.. als ik maar onbeperkt online kan zijn... en satalliet (2way) was iets van 2000 piek per maand.. hmm toch iets te gek.. :(

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 17:25 schreef TheLunatic het volgende:
Superweb schijnt in september weer te beginnen met het aanbieden van de oude vertrouwde diensten... hopen dat dat niet betekend dat ze nog steeds zo traag zijn >:)
Waren die lui niet failliet?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 15 juli 2001 17:40 schreef de_koeievanger het volgende:
ach traag maakt me nie zo heel veel uit.. als ik maar onbeperkt online kan zijn... en satalliet (2way) was iets van 2000 piek per maand.. hmm toch iets te gek.. :(
Superweb is NIET onbeperkt online, maar 2 uur per dag ofzo. Daarna mag je wel gaan betalen >:)

Verwijderd

en wish is ook niks..ga je een paar weken op vakantie is het voordeel waar je een jaar lang over gedaan hebt weg :(

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:36

Kiko

MOOH!!

Op zondag 15 juli 2001 17:45 schreef Sick_Nick het volgende:

Superweb is NIET onbeperkt online, maar 2 uur per dag ofzo. Daarna mag je wel gaan betalen >:)
moet je dan alleen gewoon kpn-tarief betalen of ook nog extra kosten

Slapende honden bijten niet

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 17:45 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 18:20 schreef Nightfly het volgende:
en wish is ook niks..ga je een paar weken op vakantie is het voordeel waar je een jaar lang over gedaan hebt weg :(
Wat = dat WISH precies dan?? heb ik nog nooit van gehoord.

Verwijderd

check www.wish.net
zit ook noknok bij geloog ik

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57
Ik hoop dat ze de pleuris krijgen van superweb.. nooit bij instappen..
Toen ik wilde internetten bij hun..
f30,00 per maand.. moest je eerst voor 3 maanden overmaken.. + nog iets.. ik dat gedaan.. gaan die ******lijers failliet.. dag geld !!!!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
ehmm...zie onder

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zondag 15 juli 2001 22:44 schreef Kev0867 het volgende:
sateliet internet??..alleen weinig tot geen upload(ligt aan de abbo)

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 22:45 schreef Kev0867 het volgende:

[..]
maak er maar geen van ;) upload betaal je voor gaat via telefoonlijn :+

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zondag 15 juli 2001 18:59 schreef de_koeievanger het volgende:

[..]

Wat = dat WISH precies dan?? heb ik nog nooit van gehoord.
wish :r urentelling klopt niet, compensatie geven ze niet, traag enz enz

Verwijderd

denk dat je, ik heb het probleem nu ook, duurder uit bent als je tikken blijft betalen dan als je naar de stad of een groot dorp verhuisd :)
Doe ik tenminste wel over een maand, heb zwaar genoeg van deze 56k veel geld per maand shit. Huis huren (met zn tweeen) is goedkoper...

En gratis providers heb ik nog niet meegemaakt maar je mag hoogstwaarschijnlijk wel verw88 dat die dan 0.3k/s opsturen... :r

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 00:09 schreef xxxMaverick het volgende:
Alleen dat over die compensatie is waar, maar hier wordt 'ie altijd precies na 2.00u afgebroken en download net zo snel als bijvoorbeeld MyWeb (7,5kB van goede server dus). Dus dat ligt dan toch echt aan jou.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
Op maandag 16 juli 2001 00:09 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

huh dan weet ik niet wat ik heb maar volgens mij wel wish en het loopt als een trein ben van plan nog een pakket aan te vragen (4uur) dus mischien is dat traag regio afhankelijk (ik zit in groningen)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
HMZ.. verhuizen = ook niks... neh.. ze mottuh maar wa anders uitvinden hoor.. of gewoon ffies langs alle boerderijen een kabeltje legguh :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 16 juli 2001 01:14 schreef 007 het volgende:

[..]

Alleen dat over die compensatie is waar, maar hier wordt 'ie altijd precies na 2.00u afgebroken en download net zo snel als bijvoorbeeld MyWeb (7,5kB van goede server dus). Dus dat ligt dan toch echt aan jou.
en misschien moet jij eens wat meer lezen. Niet iedereen heeft problemen met wish , maar als je ze hebt kan je er beter niet aan beginnen.......
Pagina: 1