Heeft er iemand tips of ervaringen op welke beurzen de beste (videokaart)prijzen te vinden zijn ? Ik ben laatst naar een PC-discount van Interexpo geweest maar dat viel me behoorlijk tegen.
Ja, ben daar ook geweest, 3 300W voedingen gehaalt voor mijn peltiers, kom ik een paar uurtjes later thuis natuurlijk meteen testen en wat blijkt ze doen het alle 3 niet.
fl 195,- weg

Koop nooit meer iets op een beurs!!!!
fl 195,- weg
Koop nooit meer iets op een beurs!!!!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Je kan best wel op een beurs kopen, maar idd, de pc-discount beurzen zijn echt ranzig. Ben daar ook een keer geweest en ben toen hard weggerend.
Het viel mij op dat de laatste tijd de beurzen in prijzen alleen maar duurder worden. In de winkel ben je vaak goedkoper uit, maar hebben ze het niet altijd op voorraad.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
ga altijd naar drie daagse beurs (benelux computer ..) in eindhoven 3x per jaar,
prijzen zijn meestal toch een stuk lager, heb ondertussen wel afgeleerd om het goedkoopste bij een of andere vreemd zaakje te kopen.
ondertussen zijn bijna alle goede winkels weg bij de beurs, paradigit mycom e.d.
prijzen zijn meestal toch een stuk lager, heb ondertussen wel afgeleerd om het goedkoopste bij een of andere vreemd zaakje te kopen.
ondertussen zijn bijna alle goede winkels weg bij de beurs, paradigit mycom e.d.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Even terugkomend op Animal_x:
Zo'n voeding moet toch een power good signaal krijgen om te functioneren (m.a.w. heb je ze "los" getest, of op een MOBO of doorverbonden op een andere voeding)
Zo'n voeding moet toch een power good signaal krijgen om te functioneren (m.a.w. heb je ze "los" getest, of op een MOBO of doorverbonden op een andere voeding)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Die 3 daagse beurzen van Interexpo (in eindhoven, utrecht en rotterdam) zijn meestal wel IETS goedkoper (sommige stands dan) maar veel scheelt het niet meer... HCC viel vorig jaar ook best wel flink tegen met goedkope spullen (meeste was op ook, ik zocht een G400 maar die was nergens te krijgen).
Gewoon lekker in de winkel kopen, bespaar je 12,50 entree ook.
Gewoon lekker in de winkel kopen, bespaar je 12,50 entree ook.
Animal_X: heb je ook gecontroleerd als de zekeringen wel goed waren.
Heb ook eens 2 AT voedings mee genomen, zekering was kapot, zet er een andere in, stroom er op, en het leek wel Oud en Nieuw, coolers er uitgesloopt, en in de pjoeter gezet.
Mzzl Diamon
Heb ook eens 2 AT voedings mee genomen, zekering was kapot, zet er een andere in, stroom er op, en het leek wel Oud en Nieuw, coolers er uitgesloopt, en in de pjoeter gezet.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Ja PC discount is BAGGER BEURS!!!!! 
Ben er vandaag heen geweest in Alphen a/d Rijn. Nah, de helft van de zaal die ze hadden was nie eens bezet met stands! En de spullen die er lagen waren oud en te duur, duurder dan in de comp tente.
Lagen wel wat leuke fan's, was een nogal grote voor 10,- Vond ik wel weinig, dus ik vroeg aan die vent of ze het wel deden want meestal is die zooi daaro gewoon moll. Hij zeg natuurlijk van nie. Ik wilde em ook ff teste bij em maar dat kon natuurlijk nie!!!
Laaie lichters van PC discount. NEPPE BEURS
Ben er vandaag heen geweest in Alphen a/d Rijn. Nah, de helft van de zaal die ze hadden was nie eens bezet met stands! En de spullen die er lagen waren oud en te duur, duurder dan in de comp tente.
Lagen wel wat leuke fan's, was een nogal grote voor 10,- Vond ik wel weinig, dus ik vroeg aan die vent of ze het wel deden want meestal is die zooi daaro gewoon moll. Hij zeg natuurlijk van nie. Ik wilde em ook ff teste bij em maar dat kon natuurlijk nie!!!
Laaie lichters van PC discount. NEPPE BEURS
Heb ze echt goed getest, en de zekeringen is het ook niet.
Gewoon belazerd
Gewoon belazerd
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
animal x sorry dat ik het moet vragen:
waren het wel AT voedingen want ATX voedingen moeten aan een mobo zitten om het te doen, of je moet ze doorlussen.
Als je dat het niet is heb ik echt niks gezegt probeer alleen te helpen
thavinny
waren het wel AT voedingen want ATX voedingen moeten aan een mobo zitten om het te doen, of je moet ze doorlussen.
Als je dat het niet is heb ik echt niks gezegt probeer alleen te helpen
thavinny
Ja dat weet ik het waren wel AT voedingen.
P.S. ATX voedingen kan je ook wel zo laten draaien door pin 13 en 14 (uit m'n hoofd)
te shorten.
P.S. ATX voedingen kan je ook wel zo laten draaien door pin 13 en 14 (uit m'n hoofd)
te shorten.
Verwijderd
Was vandaag op zo ne PC-Sale beurs in Arnhem. Inderdaad een en al doffe muffige rotzooi, moet je nog 9 gulden entree voor betalen shitzooi!
Enigste positieve uitschieter was de stand van Rodo, leuke scherpe akties. Een Creative Geforce Pro voor 579,- of een setje FPS1000 boksjes voor 129,- dat soort werk.
Voor de rest raadpleeg pricewatch, en bespaar je de reis ( Tering file ook nog bij Burgers Zoo ).
Enigste positieve uitschieter was de stand van Rodo, leuke scherpe akties. Een Creative Geforce Pro voor 579,- of een setje FPS1000 boksjes voor 129,- dat soort werk.
Voor de rest raadpleeg pricewatch, en bespaar je de reis ( Tering file ook nog bij Burgers Zoo ).
Als je naar een beurs wil, ga naar de HCC dagen.
Dat is de enige goede (betrouwbaar) beurs.
Als Norrod daar ook staat, zijn zij meestal het goedkoopst www.norrod.nl en ze doen niet moeilijk als je terug gaat met defect Reepje oid.
Mzzl Diamon
Dat is de enige goede (betrouwbaar) beurs.
Als Norrod daar ook staat, zijn zij meestal het goedkoopst www.norrod.nl en ze doen niet moeilijk als je terug gaat met defect Reepje oid.
Mzzl Diamon
And The Only One
Ik ga altijd (2-maandelijks) naar de PC Dumpdagen in de RAI. Dat zijn volgens mij de enige goede beurzen. Het is er niet echt superdruk en de prijzen zijn bijna altijd lager dan in de winkel. Je moet wel oppassen dat je geen rommel koopt, dus wel een beetje bekende merken halen. Er wordt natuurlijk veel goedkoop Trust e.d. spul aangeboden, maar dat is overal zo...
HCC is alleen leuk om te gaan kijken, prijzen zijn belachelijk en het is er altijd extreem druk...
PC Discount en Sale zijn al helemaal bagger.
HCC is alleen leuk om te gaan kijken, prijzen zijn belachelijk en het is er altijd extreem druk...
PC Discount en Sale zijn al helemaal bagger.
Ik heb bij paradigit gewerkt, en sta nu met onze hobbyclub elke keer op de computerbeurs in eindhoven, ik moet zeggen dat een computerzaak alleen de spullen op de beurs mikt die het kwijt wil, de goede spullen blijven lekker in de winkel liggen. Dus als je goede kwaliteit wil, ga naar de winkel, heb je een krapper buget en doe je het ook met wat mindere kwaliteit, dan kan je naar de beurs !
Wat een flauwekul zeg... als je bij een beetje respectabele tent koopt heb je echt geen brakke zooi hoor!
Ik heb nooit iets defects gehad wat ik van een beurs vandaan had
Ik heb nooit iets defects gehad wat ik van een beurs vandaan had
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Bij PC-Discount hebben ze inderdaad erg hoge prijzen,
wel kun je beter naar een beurs gaan voor fans/coolers/kabels e.d. , omdat ze op de beurs vaak een groter assortiment hebben dan de buurtPC-winkel.
De rest gewoon in de winkel kopen, of kijk op PriceWatch.
wel kun je beter naar een beurs gaan voor fans/coolers/kabels e.d. , omdat ze op de beurs vaak een groter assortiment hebben dan de buurtPC-winkel.
De rest gewoon in de winkel kopen, of kijk op PriceWatch.
Verwijderd
Ben ook op die beurs in Arnhem geweest, was in een kerk (wel toepasselijk op 2e paasdag)
Heb daar 2 dimm banken 64mb pc100, geruild voor 1x 128mb pc 133 :)(kocht CPU bij hem) vond ik wel aardig ! Hoef je denk ik in een winkel niet mee aan te komen.
Heb daar 2 dimm banken 64mb pc100, geruild voor 1x 128mb pc 133 :)(kocht CPU bij hem) vond ik wel aardig ! Hoef je denk ik in een winkel niet mee aan te komen.
Is het niet zo dat op de dag dat een bepaalde computershop op een beurs staat er in de winkel de zelfde prijzen gelden als op de beurs? Of op de maandag daarna?
Dan hoef je niet naar de beurs maar gewoon naar de shop zelf en hoppa, zelfde prijzen.
Dan hoef je niet naar de beurs maar gewoon naar de shop zelf en hoppa, zelfde prijzen.
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Pagina: 1