X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
gewoon goed met alcohol schoonmaken, en dan weer lijmen, weinig koelprut erop goed laten drogen, dan moet het best werken hoor
!
maar je hebt gelijk, ik heb het ook al eens gehad.
!
maar je hebt gelijk, ik heb het ook al eens gehad.
Ik heb toen de core geschuurd met 600 . En toen pas het koelblokje erop geplakt met standaard superlijm en een beetje zilverprut.. Maar dat schurer is zeer belangerijk.. Daarmee verwijderen je namelijk al die vette vingerafdrukken waar de lijmen van tegenwoordig zo slecht over kunnen..
Op mijn videokaart hangt nu 300 gram aluminium
Vingerafdrukken er af schurenOp zondag 15 juli 2001 13:37 schreef 4POX het volgende:
Ik heb toen de core geschuurd met 600 . En toen pas het koelblokje erop geplakt met standaard superlijm en een beetje zilverprut.. Maar dat schurer is zeer belangerijk.. Daarmee verwijderen je namelijk al die vette vingerafdrukken waar de lijmen van tegenwoordig zo slecht over kunnen..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik snap niet dat je kennis die kaart voor een "ongetweakte en dus orginele" wil verkopen aan een onwetend iemand. Als door al het gepruts de kaart na 2 weken kapot gaat bij die jongen zou ik daar niet echt een lekker gevoel bij hebben. Op deze manier loop je natuurlijk een groot risico op gezeik achteraf....
Maybe is dit een "vreemde" opmerking,maar heatsinks zitten toch vastgeklikt 
Waarom lijm je em nu vast, wat als de toekomstige koper die heatsink eraf wil halen, wordt nog lachen
Waarom lijm je em nu vast, wat als de toekomstige koper die heatsink eraf wil halen, wordt nog lachen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bij sommige wel... maar bij mij (Viper 770) zat ie er gewoon met epoxy op gemetseld... ik heb mijn verbouwde socket A koeler ook moeten lijmen...Op zondag 15 juli 2001 13:51 schreef 2Dutch2 het volgende:
Maybe is dit een "vreemde" opmerking,maar heatsinks zitten toch vastgeklikt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
"Ik snap niet dat je kennis die kaart voor een "ongetweakte en dus orginele" wil verkopen aan een onwetend iemand. Als door al het gepruts de kaart na 2 weken kapot gaat bij die jongen zou ik daar niet echt een lekker gevoel bij hebben. Op deze manier loop je natuurlijk een groot risico op gezeik achteraf...."
Niet alleen dat, als hij er na 2 maanden achterkomt moet je hem gewoon zijn geld teruggeven.
(Dit is wettelijk! bepaalt, maar als je iemand op wilt lichten moet je dat natuurlijk zelf weten)
Niet alleen dat, als hij er na 2 maanden achterkomt moet je hem gewoon zijn geld teruggeven.
(Dit is wettelijk! bepaalt, maar als je iemand op wilt lichten moet je dat natuurlijk zelf weten)
Verwijderd
precies. ik bedoel, je mag er toch artic silver tussen doen als je dat wilt? zoiets kan je dan ook als reden gebruiken...Op zondag 15 juli 2001 15:57 schreef Hiro Shima het volgende:
hoebedoel je oplichten, is toch niets onwettigs mee gedaan? ik zie het probleem niet
ik ga ook een koelblokkie + fan op mijn northbridge planten omdat ik deze vrij warm vind worden.. als ik hem dan verkoop en dat ding valt eraf, das mijn probleem dan toch niet of wel? standaard zat er nix op
Ik begrijp jullie medeleven over dat oplichten,maar dat was gelukkig niet aan de orde. 
(hadden álle mensen maar de zelfde normen en waarden als Tweakers
)
Ten 1e, zit die kennis (weet ik uit ervaring) zo niet in elkaar.
En ten 2e, had de hij door de telefoon al gezegd dat er een andere heatsink/koeler opzat,maar dat hij hem eventueel ook in de orginele staat terug wilde/kon brengen.
Wat de koper ook wilde want dat zou hem wél eventjes 20 guldens in prijs schelen.
(Ons Hollanders binne zuunig..)
Maar op zich vond ik het hele verhaal wel komisch,vooral als ik me die gezichtjes zo voorstel toen die kast open ging.

Persoonlijk vond ik het achteraf dus wel een goeie grap én wijze les in een.
Maar toch aardig dat jullie je naast het technische gedeelte toch ook wel zorgen maken om de meer menselijke/sociale zaken.
(hadden álle mensen maar de zelfde normen en waarden als Tweakers
Ten 1e, zit die kennis (weet ik uit ervaring) zo niet in elkaar.
En ten 2e, had de hij door de telefoon al gezegd dat er een andere heatsink/koeler opzat,maar dat hij hem eventueel ook in de orginele staat terug wilde/kon brengen.
Wat de koper ook wilde want dat zou hem wél eventjes 20 guldens in prijs schelen.
(Ons Hollanders binne zuunig..)
Maar op zich vond ik het hele verhaal wel komisch,vooral als ik me die gezichtjes zo voorstel toen die kast open ging.
Persoonlijk vond ik het achteraf dus wel een goeie grap én wijze les in een.
Maar toch aardig dat jullie je naast het technische gedeelte toch ook wel zorgen maken om de meer menselijke/sociale zaken.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Pagina: 1