Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

China Laptop voor Esports games

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Asthaparhim
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-11 21:51
Ik lees de laatste tijd steeds meer over het een en ander en kwam weer wat Chuwi Lapbooks en Jumper Ezbook laptops tegen. Deze China lappies schijnen het heel goed te doen tegen een prijs van 200-300 euro.

Wellicht haal ik er een via de bekende wegen, de importheffing is geen probleem. Ik weet niet of de nondedicated GPUs het red voor titels als Dota 2, Overwatch maar ook oldies als Left4Dead etc.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk Esports titels, dus 720p in deze tightbudget, 100% game render screen, lowest settings is prima, evenals minimaal 30 FPS.
Alles hierboven is meegenomen, ook zorg ik voor SD kaart uitbreiding en wellicht wel een SSD/M.2 SSD.

Wat is je budget?
300 euro, maybe 400 als er hierdoor een dedicated videokaart in komt van ongeveer gtx 940-750 kwaliteit.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, wel tegen de prijsrange zoals aangegeven, en nieuw.

[ Voor 5% gewijzigd door Asthaparhim op 08-04-2018 14:26 ]

Alle reacties

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 17:18

Sweatleek

404: Member Not Found

Asthaparhim schreef op zondag 8 april 2018 @ 05:52:
Wellicht haal ik er een via de bekende wegen, de importheffing is geen probleem. Ik weet niet of de nondedicated GPUs het red voor titels als Dota 2, Overwatch maar ook oldies als Left4Dead etc.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk Esports titels, dus 720p in deze tightbudget, 100% game render screen, lowest settings is prima, evenals minimaal 30 FPS.
Alles hierboven is meegenomen, ook zorg ik voor SD kaart uitbreiding en wellicht wel een SSD/M.2 SSD.

Wat is je budget?
300 euro, maybe 400 als er hierdoor een dedicated videokaart in komt van ongeveer gtx 940-750 kwaliteit.
Als ik me niet verigst zit daar een x5-Z8350. Dat zijn low power cpus daar ga je max een youtube filmpje op kijke en niet veel meer.
https://ark.intel.com/nl/...r-2M-Cache-up-to-1_92-GHz

Kijk anders op de tweedehands markt. een laptop met iets van een 600 series moet makkelijk lukken en ga je een betere game ervaring op hebben dan zoon X5.

Hier een linke je naar de V&A
categorie: Laptops

[ Voor 3% gewijzigd door Sweatleek op 09-04-2018 12:13 ]

confused reality