Visual PDF layout editor

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XriZler
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-11-2024
Beste,

Ik zoek een script, met voorkeur op basis van jQuery, waarbij een gebruiker een visual editor voor zich heeft waarmee een layout van een PDF aangepast kan worden. Zelf heb ik al behoorlijk wat afgezocht op het internet, maar ik kan eigenlijk niks concreets vinden.

Het komt neer op drag and drop ontwerptools (tekst, afbeeldingen) die in een grid geplaatst kunnen worden (zie https://i.imgur.com/aygB4OF.png). In plaats van op het wiel opnieuw uitvinden, hoopte ik dat er ergens al een standaard scriptje voor op het internet te vinden is.

Weet iemand hoe/waar ik iets dergelijks kan vinden? Of is er iemand die hier al mee gewerkt heeft of ervaring mee heeft?

Alvast bedankt voor de moeite.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?

Overigens is de afbeelding die jij post (Exact Online?) gewoon Crystal Reports volgens mij; maar je zou eens de source in kunnen duiken (F12 / CTRL+U) en zélf rondkijken wat ze gebruiken of dat 't homemade is.

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 07-04-2018 19:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.