Opzoek naar apple-like toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 13:02
Hallo,

Ik ben al even opzoek naar een "plat" toetsenbord met een tilde toets naast de linker shift knop, iets dat lijkt op de toetsenborden die Apple maakt, maar dan voor een lagere prijs.

Ik ben al even rond aan het kijken maar ik kan er maar weinig met deze indeling vinden.
De enige die ik zo kon vinden was op https://matias.store, maar deze kosten ook meteen weer rond de 100 euro.

Zijn er goedkopere alternatieven? Het hoeft geen draadloos toetsenbord te zijn, het liefst gewoon bedraad.

[ Voor 7% gewijzigd door nils123 op 07-04-2018 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is er een specifieke reden waarom die toets een tilde moet zijn, ipv de meer voorkomende \| combinatie die bij ISO layout toetsenborden wordt gebruikt? Je zou namelijk ook altijd nog de toets met een programmaatje als een andere toets laten functioneren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 13:02
Ik ben programmeur, en moet vaak de home directory aanspreken, en heb dus de tilde toets veel nodig.
Ik zou hem inderdaad kunnen remappen, maar het liefste heb ik gewoon een toetsenbord waar hij standaard al goed op staat :)
Als ik er geen kan vinden zal dat waarschijnlijk idd mn oplossing worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe roep je de home directory aan dan? Want in Linux iig is het niet altijd verstandig om ~ te gebruiken. Je doet er beter aan om gewoon $HOME te gebruiken. Programmatisch is dat ook veel verstandiger. Het is ook wel handig om je OS te noemen. Want weet je zeker dat die toets daar het gewenste teken geeft? Waar voor Windows de \| naast de shift die tekens weergeeft, krijg je in Linux met dezelfde toets > en <, waar je dan dus geen klap aan hebt. Er is dus geen garantie dat een namaak hetzelfde resultaat geeft als een origineel Apple toetsenbord, of dat het ook maar hetzelfde reageert buiten OSX om.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora,

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1