Beste forumbezoekers, 
Mijn vader last heeft van een computerarm. Specifieker gezegd: hij voelt heel erg de stroom van de muis waardoor hij op den duur misselijk wordt. Hij moet de computer wel veel gebruiken voor werk, dus is dit nogal een probleem.
Ik merk dit zelf ook en zeker bij de muis die we gebruiken op het werk, maar mijn muis voor thuisgebruik (Apple Magic Mouse 2) merk ik het vrijwel niet. Nu dacht ik dat dit verschil kon komen door de plastic behuizing tegenover de glasplaat van de Magic Mouse.
Mijn vragen: zijn jullie bekend met deze klacht? En wat denken jullie dat de beste muis is voor Windows, waarbij dit probleem absoluut zo min mogelijk zal voorkomen?
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Computermuis die zo min mogelijk stroom afgeeft
Wat is je budget?
Onbepaald
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk, maar het zou ook fijn zijn als de muis ergonomisch is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10-pc
            Mijn vader last heeft van een computerarm. Specifieker gezegd: hij voelt heel erg de stroom van de muis waardoor hij op den duur misselijk wordt. Hij moet de computer wel veel gebruiken voor werk, dus is dit nogal een probleem.
Ik merk dit zelf ook en zeker bij de muis die we gebruiken op het werk, maar mijn muis voor thuisgebruik (Apple Magic Mouse 2) merk ik het vrijwel niet. Nu dacht ik dat dit verschil kon komen door de plastic behuizing tegenover de glasplaat van de Magic Mouse.
Mijn vragen: zijn jullie bekend met deze klacht? En wat denken jullie dat de beste muis is voor Windows, waarbij dit probleem absoluut zo min mogelijk zal voorkomen?
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Computermuis die zo min mogelijk stroom afgeeft
Wat is je budget?
Onbepaald
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een merk, maar het zou ook fijn zijn als de muis ergonomisch is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10-pc
:strip_exif()/u/29138/caffeine.gif?f=community) 
            /u/9258/killbill.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/85308/mirko.jpg?f=community) 
            /u/316174/crop5b26bc86bda66_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/209552/Ravenb.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/410362/crop5dba9cda00d45_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/847895/crop5db04067d9841_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/44964/crop5ddd7e78872f0_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/5326/crop5ff8e3fc691c6_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/463361/crop5c5017eed16bd_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/572357/tennessee_flag.jpg?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.