slechte service van belsimpel

Pagina: 1
Acties:
  • 976 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan1973
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04-2018
Ik heb dinsdag een moto g5s plus telefoon geleverd gekregen van belsimpel.nl. De GPS ontvangst is om te huilen. Hierop vandaag contact gehad en de telefoon ben ik minimaal 4 dagen kwijt omdat hij opgestuurd moet worden. Winkelpersoneel is niet bevoegd om een telefoon als defect te beschouwen en een andere te geven.

Vlak daarna valt een beeldlijn gedeeltelijk uit. Weer gebeld. Zelfs bij een gedeeltelijk uitvallen van een beeldlijn is het winkelpersoneel niet bevoegd om vast te stellen dat de telefoon kapot is en moet ik mijn telefoon opsturen en dan heb ik 4 dagen lang geen telefoon. Ieder kind kan zien dat het scherm stuk is!

De service van dit bedrijf is om te huilen. Koop hier nooit een telefoon! Graag ook reactie van belsimpel hierop.

Bij een normale service zou ik met een telefoon die duidelijk stuk is hiermee naar de winkel kunnen gaan en direct mijn geld terug moeten krijgen of een nieuwe telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door jan1973 op 06-04-2018 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Belsimpel heeft hier geen account dus en nu?

Ik zou me even verdiepen in het consumentenrecht en dan de leverancier hiermee confronteren zodat je snel een werkend toestel hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan1973
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04-2018
Ik hoop vooral andere mensen te waarschuwen dat ze niet bij belsimpel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Shopreviews horen niet op het forum. Je kan je verhaal hier kwijt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.