Haai,
Heb ik net een beest van een computer gekocht... athlon 700 + k7m + 256 meg en een iijama 22 inch plug ik mijn v3800 tvr in mijn bord loopt alles fijn en gezellig... maar als ik dan mijn xtra HDtjes er in doe dan doen alle hoge resoluties het niet meer... Ik had wel gehoord dat bij de v3800 ultra deluxe athlon k7m problemen waren met stroom voorziening maar daar heb ik dus nu ook last van... of ligt het ergens anders aan. Wie o wie heeft een oplossing om aan meer stroom te komen of wie weet misschien zeker dat het ergens anders aan ligt..
preciese gegevens zijn.
athlon 700
asus k7m
256 meg sdram
asus v3800 tvr
2 x fujitsu 27 gieg Harddisks
1 x matrox 17 gieg
asus 40x cdrom
sblive
en twee ethernet kaartjes
:-)
De vraag is dus waar haal ik de stroom vandaan
Is het een oplossing om het mobo in te ruilen voor de K7V.. of helpt dat niet.
Dukdalf
Heb ik net een beest van een computer gekocht... athlon 700 + k7m + 256 meg en een iijama 22 inch plug ik mijn v3800 tvr in mijn bord loopt alles fijn en gezellig... maar als ik dan mijn xtra HDtjes er in doe dan doen alle hoge resoluties het niet meer... Ik had wel gehoord dat bij de v3800 ultra deluxe athlon k7m problemen waren met stroom voorziening maar daar heb ik dus nu ook last van... of ligt het ergens anders aan. Wie o wie heeft een oplossing om aan meer stroom te komen of wie weet misschien zeker dat het ergens anders aan ligt..
preciese gegevens zijn.
athlon 700
asus k7m
256 meg sdram
asus v3800 tvr
2 x fujitsu 27 gieg Harddisks
1 x matrox 17 gieg
asus 40x cdrom
sblive
en twee ethernet kaartjes
:-)
De vraag is dus waar haal ik de stroom vandaan
Is het een oplossing om het mobo in te ruilen voor de K7V.. of helpt dat niet.
Dukdalf