Hoe kan het dat er best wel een grote storing is met office365 die grote impact heeft en Tweakers hier gewoon niet over bericht? Is dat een bewust keuze of totaal ontgaan ondanks dat tweet er op los gaat onder de hashtag #office365?
Vraag
Alle reacties
Ze gebruiken ook Office 365 voor hun mail en hebben niks door omdat er niks aan nieuws meer binnenkomt 
De telegraafgroep is zowiezo traag
[ Voor 15% gewijzigd door m-ruiter227 op 06-04-2018 12:43 ]
Heb je het al ingestuurd via https://tweakers.net/submit/ ?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nee, ik heb het niet ingestuurd maar wilde weten of dit een bewuste keuze is. Als nieuws redactie lijkt het mij toch op te vallen als er een storing is die een grote impact heeft? Het zijn de hele APAC en EMEA regio's die er last van hebben.MAX3400 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:43:
Heb je het al ingestuurd via https://tweakers.net/submit/ ?
Staat inmiddels online, zoals TeraMod aangeeft. Bij storingen is het altijd de vraag of het om een hele korte storing gaat of dat die langer duurt, dus daar gaat even wat tijd aan vooraf.
Het is bijna twee uur later. Dat vind ik toch voor een nieuws site -te lang-.
Klopt, maar wat heeft dat met Tweakers te maken?m-ruiter227 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:43:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik ben dat niet met je eens. Het is tegenwoordig super eenvoudig om te zien op meerdere bronnen of er een verstoring is/was. Twitter, wat nu zeker een goede bron is, ging helemaal los. Als je elke 10 seconden een tweet met de hashtag #office365 ziet langs komen uit de hele wereld geeft dit toch ook aan dat het een grote verstoring is.Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:39:
[...]
Ik niet, eigenlijk.
De frontpage was altijd vergeven van de "Storing bij partij X - update: laat maar".
Ben blij dat dat nou wel klaar is. Nieuwswaarde van een storing is nul komma nul tenzij er iets bijzonders aan de hand is. En dat hoor je vaak toch pas achteraf of na 4 uur ofzo.
Niet iedereen zit de hele dag op Twitter hashtags te checken. Als je wilt dat iets een nieuwsitem wordt, kun je deze submitten. Als je die moeite niet wilt doen, heb je mijn inziens niet te klagen dat iets niet gepost wordt.TomPlant0 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:50:
[...]
Ik ben dat niet met je eens. Het is tegenwoordig super eenvoudig om te zien op meerdere bronnen of er een verstoring is/was. Twitter, wat nu zeker een goede bron is, ging helemaal los. Als je elke 10 seconden een tweet met de hashtag #office365 ziet langs komen uit de hele wereld geeft dit toch ook aan dat het een grote verstoring is.
Dus als maar genoeg niet-verifieerbare bronnen posten, is het nieuws??TomPlant0 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:50:
[...]
Ik ben dat niet met je eens. Het is tegenwoordig super eenvoudig om te zien op meerdere bronnen of er een verstoring is/was. Twitter, wat nu zeker een goede bron is, ging helemaal los. Als je elke 10 seconden een tweet met de hashtag #office365 ziet langs komen uit de hele wereld geeft dit toch ook aan dat het een grote verstoring is.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Waarom zou twitter hier geen goede bron voor zijn? Het lijkt mij sterk dat er zoveel spambots ineens zo creatief kunnen zijn met een storing campagne. Door zoveel verschillende berichten te plaatsen over de storing.MAX3400 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 13:56:
[...]
Dus als maar genoeg niet-verifieerbare bronnen posten, is het nieuws??
Ik vind dat het zeker nieuwswaardig is. Zeker omdat het om een hele belangrijke service provider gaat.
Pagina: 1