Senneiser pxc 550

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1059613

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een vraag en ik weet dat ik afgelopen week een andere topic hen geopend maar heeft nier mijn hele vraag beantwoord.

Ik heb momenteel een seinnheiser rs 175 met zendstation dus alleen bereik thuis en te koppelen met mijn tv. Maar heb ook een koptelefoon nodig voor onderweg die bleutooth heeft en kan verbinden met mijn mobiel. Vandaar dat ik de pxc 550 wil kopen wil hem ook gebruiken voor mijn tv voor films en de rs 175 terug brengen.

Maar mijn vraag is aangezien ik alleen maar dingen lees over muziek van de pxc 550 doet deze het ook goed met films ? Heeft iemand hier ervaring mee? Doet de pxc 550 alles wat de rs 175 ook goed? Alleen de surround dannniet? Ik heb het over geluid en klanken? Of zelfs beter os dan de rs 175? Aangezien deze pxc 550 zelfs duurde en nieuwe is?

Weet iemand een rebvieuw of onderzoek of ervaring van de pxc ontrent film geluid? Ik heb helaas niet het geld om ze beiden te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:16
Volgens mij weet je niet wat je wilt, aangezien dit al het zoveelste draadje binnen twee dagen is wat je over koptelefoons start. Zie ook Nieuwe hoofdtelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:34

FeaR

In GoT we trust

Daar gaan we dan ook gewoon verder. Het is niet nodig om voor elke nieuwe ingeving een geheel nieuw topic te openen. De PXC 550 van Sennheiser kan ook in dat topic aan de short list toe worden gevoegd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.