ACPI onzin topic gesloten??? WTF?

Pagina: 1
Acties:

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 22:13

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
zie Wat is toch al die ACPI onzin???
Ik opende dit topic, om duidelijkheid te krijgen over de reacties/'oplossingen' die mede-tweakers geven over het probleem dat een computer in Windows 2000 niet wil afsluiten.

Ik werd daar meteen afgekat door Traag, omdat het '[/flame]' zou zijn.

Ik weet niet wat Dhr Traag onder flame verstaat, maar volgens de de FAQ van T.net betekent Flamebait:
Onder een flamebait verstaan we het flamen of het aanzetten tot een flame. Het gaat hier dan om grof taalgebruik of het doelgericht op de man spelen. Goed onderbouwde inhoudelijke kritiek is geen flamebait!, ook al ben je het er zelf niet mee eens.
Mijn stelling was goed onderbouwd (ik stelde dat het niet aan een bios-instelling kon liggen, omdat.....enz (lees topic maar).

Ik verzoek een heropening.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik niet... je begint in die draad moeilijk te doen over het feit dat jouw PC niet lekker werkt met ACPI. Je herleidt dit meteen naar het feit dat het OS dus de schuld heeft. Dat valt IMO onder flamen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

"Amen"
Zei je in dat topic.

Oftewel je wilde er niet eens meer over discussieren?
Wat heeft het voor nut het dan te posten??

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Nee, ik begin met algemeen:
Elke keer als er een probleem voorbij komt dat Windows 2000 niet automatisch de computer uit kan schakelen
ok?
Mijn punt is dat iedereen de schuld afschuift op de bios, terwijl dat naar mijn beredenering (zie topic) niet kan!
Dit omdat Win9x het wèl kan!

Dit was goed onderbouwde inhoudelijke kritiek op antwoorden van mede-GoTters, dus zeker geen flame

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

offtopic:
FYI: win9x maakt geen gebruik van ACPI.
En als het bios dat dus niet helemaal goed doet (de meeste bios'es die het voor win2k's introductie al hadden geloof ik) ligt dat natuurlijk wel aan het bios :P

Je topic komt wel wat flamerig/trollerig over, als "windows 2000 is gewoon de fout".

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op zondag 15 juli 2001 12:57 schreef ACM het volgende:
Je topic komt wel wat flamerig/trollerig over, als "windows 2000 is gewoon de fout".
My point exactely :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ok ok, ik had wat genuanceerder kunnen formuleren.
Ik las net ervoor wééér zo'n topic over dat probleem. En elke keer wordt weer gezegd dat het een instelling in de bios is. Maar het schijnt gewoon niet te helpen, want anders waren dat soort topics er niet.
Het is namelijk in ALLE gevallen zo (lees de search er maar op na) dat de systemen voorheen wèl goed afsloten. En sinds een aantal maanden opeens niet meer. Het lijkt me sterk dat al die mensen (en mij included) in de bios hebben zitten rommelen.

Nogmaals, ik word gek van al die topics en ik word nóg gekker van de antwoorden die erop gegeven worden. Ik was een beetje boos en ik had de stelling wat minder ongezouten kunnen brengen, maar het was als serieuze discussie bedoeld.
Pagina: 1