Hallo!
Ik ben geen enorme techneut dus daarom vraag ik het liever.
Ik wil een gaming laptop gaan kopen dit omdat ik vaak onderweg ben en dus geen gelegenheid heb te gamen op een desktop. Natuurlijk wil ik wel graag nieuwe en opkomende games op hoge kwaliteit gamen.
Ik heb zelf 4 jaar lang een MSI Leopard gehad die het nu nog steeds perfect doet maar natuurlijk nu ver outdated is (hij speelt de games die ik speel wel af maar low quality 20< fps).
Nou heb ik zitten kijken naar de nieuwe hp omen laptop en die vond ik zelf er wel heel tf uitzien en de specificaties lijken me ook niet slecht voor de prijs
http://www.mediamarkt.nl/...n-15-ce054nd-1514747.html.
Maar aan de andere kant zou ik ook gewoon weer graag gaan voor een MSI.
Hierbij dus mijn vraag mijn budget is 1600 max welke gaming laptop zou voor mij het beste zijn in deze prijsklasse? Welke specificaties moet ik aanhouden?
Games die ik erop zou willen spelen:
Rust
Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel Core i7-4690K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 980 / AMD R9 Fury
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Escape from Tarkov
Processor: dual-core processor 2.4 GHz (Intel Core 2 Duo, i3), 2.6 GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB.
Graphics Card: DX9 compatible graphics card with 1 GB memory.
Sound: DirectX compatible audio card.
Network: permanent connection to the Internet.
Disk space: from 8 GB.
Bij voorbaat dank!!
Ik ben geen enorme techneut dus daarom vraag ik het liever.
Ik wil een gaming laptop gaan kopen dit omdat ik vaak onderweg ben en dus geen gelegenheid heb te gamen op een desktop. Natuurlijk wil ik wel graag nieuwe en opkomende games op hoge kwaliteit gamen.
Ik heb zelf 4 jaar lang een MSI Leopard gehad die het nu nog steeds perfect doet maar natuurlijk nu ver outdated is (hij speelt de games die ik speel wel af maar low quality 20< fps).
Nou heb ik zitten kijken naar de nieuwe hp omen laptop en die vond ik zelf er wel heel tf uitzien en de specificaties lijken me ook niet slecht voor de prijs
http://www.mediamarkt.nl/...n-15-ce054nd-1514747.html.
Maar aan de andere kant zou ik ook gewoon weer graag gaan voor een MSI.
Hierbij dus mijn vraag mijn budget is 1600 max welke gaming laptop zou voor mij het beste zijn in deze prijsklasse? Welke specificaties moet ik aanhouden?
Games die ik erop zou willen spelen:
Rust
Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel Core i7-4690K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 980 / AMD R9 Fury
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Escape from Tarkov
Processor: dual-core processor 2.4 GHz (Intel Core 2 Duo, i3), 2.6 GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB.
Graphics Card: DX9 compatible graphics card with 1 GB memory.
Sound: DirectX compatible audio card.
Network: permanent connection to the Internet.
Disk space: from 8 GB.
Bij voorbaat dank!!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2018 20:03 ]