Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming Laptop advies!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben geen enorme techneut dus daarom vraag ik het liever.
Ik wil een gaming laptop gaan kopen dit omdat ik vaak onderweg ben en dus geen gelegenheid heb te gamen op een desktop. Natuurlijk wil ik wel graag nieuwe en opkomende games op hoge kwaliteit gamen.

Ik heb zelf 4 jaar lang een MSI Leopard gehad die het nu nog steeds perfect doet maar natuurlijk nu ver outdated is (hij speelt de games die ik speel wel af maar low quality 20< fps).

Nou heb ik zitten kijken naar de nieuwe hp omen laptop en die vond ik zelf er wel heel tf uitzien en de specificaties lijken me ook niet slecht voor de prijs
http://www.mediamarkt.nl/...n-15-ce054nd-1514747.html.
Maar aan de andere kant zou ik ook gewoon weer graag gaan voor een MSI.

Hierbij dus mijn vraag mijn budget is 1600 max welke gaming laptop zou voor mij het beste zijn in deze prijsklasse? Welke specificaties moet ik aanhouden?

Games die ik erop zou willen spelen:
Rust
Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Intel Core i7-4690K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 980 / AMD R9 Fury
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Escape from Tarkov
Processor: dual-core processor 2.4 GHz (Intel Core 2 Duo, i3), 2.6 GHz (AMD Athlon, Phenom II)
RAM: 6 GB.
Graphics Card: DX9 compatible graphics card with 1 GB memory.
Sound: DirectX compatible audio card.
Network: permanent connection to the Internet.
Disk space: from 8 GB.

Bij voorbaat dank!!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2018 20:03 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alle laptop review op Tweakers

Verder is er echt een kleine revolutie gaande op laptop-gebied; door ontwikkelingen op wafer-gebied, kan je tegenwoordig al een i7, 16GB RAM, een GTX1060 en een flinke SSD krijgen in een laptop die half zo dik is als enkele jaren geleden.

Mogelijk dat je je startpost even wil aanpassen; de Omen is in meerdere varianten te krijgen maar misschien is het ook een idee dat je van al je genoemde games even uitschrijft welke system-requirements ze hebben; mogelijk vind je dan al aanwijzingen welke componenten je sowieso moet hebben in een nieuwe machine.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:51:
Alle laptop review op Tweakers

Verder is er echt een kleine revolutie gaande op laptop-gebied; door ontwikkelingen op wafer-gebied, kan je tegenwoordig al een i7, 16GB RAM, een GTX1060 en een flinke SSD krijgen in een laptop die half zo dik is als enkele jaren geleden.

Mogelijk dat je je startpost even wil aanpassen; de Omen is in meerdere varianten te krijgen maar misschien is het ook een idee dat je van al je genoemde games even uitschrijft welke system-requirements ze hebben; mogelijk vind je dan al aanwijzingen welke componenten je sowieso moet hebben in een nieuwe machine.
Dankje voor je snelle antwoord. Ik zal dat even doen maar ik zou het gewoon fijn vinden ander mans mening erover te horen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 5 april 2018 @ 19:58:
[...]

Dankje voor je snelle antwoord. Ik zal dat even doen maar ik zou het gewoon fijn vinden ander mans mening erover te horen.
Dat kan maar je geeft ons te weinig info om een mening over te vormen. :)

Ja, MSI of HP Omen... Dat is nogal ruim; alsof je naar de AutoRAI gaat en bij de kassa vraagt "een RDW-goedgekeurde auto of een gele".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:01:
[...]

Dat kan maar je geeft ons te weinig info om een mening over te vormen. :)

Ja, MSI of HP Omen... Dat is nogal ruim; alsof je naar de AutoRAI gaat en bij de kassa vraagt "een RDW-goedgekeurde auto of een gele".
Ik heb er wat meer info bij gezet en ik heb bij msi nog niet echt iets gezien wat ik dan zou moeten pakken dus dat is meer dat ik een merk laptop kies zeg maar.

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 15:42
MSI heeft ook wel krakkemikkige laptops, hoor!

Volgens moet je gewoon de dikste videokaart nemen voor die prijs, dan hou je het langst vol. Bijvoorbeeld, deze Medion met een leuke GTX 1070 :)
pricewatch: Medion Erazer X7849 (430022237, Qwerty)

Voor 50,- boven jouw budget een MSI, ook met GTX 1070:
pricewatch: MSI GE63VR 7RF-005NL (Raider)

Hier een lijstje met laptops die volgens mij aan jouw eisen (gamen!) voldoen:
categorie: Laptops

[ Voor 11% gewijzigd door claudior op 06-04-2018 08:49 ]

• M_Underground
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-03 15:27
Ik heb mijn game pc gekocht bij arrowlaptop.be
Stellen zelf hun laptops samen die ze aanbieden aan de markt. Goeie service en deftig materiaal. Hun prijzen zelf zijn correct zonder meer. Kijk maar eens naar hun aanbod.

Verwijderd

M_Underground schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 12:57:
Ik heb mijn game pc gekocht bij arrowlaptop.be
Stellen zelf hun laptops samen die ze aanbieden aan de markt. Goeie service en deftig materiaal. Hun prijzen zelf zijn correct zonder meer. Kijk maar eens naar hun aanbod.
Dan moet je wel een azerty toetsenbord willen...

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:55
Ik heb deze zelf gekocht afgelopen jaar en ben er uit te mate tevreden over. Goede alu body behuizing voelt solide aan.
https://www.coolblue.nl/p...si-gf62vr-7rf-1013nl.html

Maatje kleiner.
https://www.coolblue.nl/p...re-059nl-phantom-pro.html

Maatje groter.https://www.coolblue.nl/p...msi-ge73vr-7re-225nl.html

• M_Underground
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-03 15:27
Verwijderd schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 23:51:
[...]

Dan moet je wel een azerty toetsenbord willen...
Zelf daar maken ze geen probleem van. Gratis service. Je kan gerust een nederlandse lay-out kiezen. Voor jullie is het qwerty ook bestelbaar.
Pagina: 1