Toon posts:

GBA copybox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zooi vragen over dit onderwerp voor als ik het misschien zou willen kopen voor 90% legale doeleinden >:)

Komen ze!

1) Bestaat zo'n ding uberhaupt wel? ;)

2) Hoe duur is ie? Waar is ie goedkoop te krijgen?

3) Hoe werkt zo'n ding?

4) Heeft iemand hier ervaringen mee? Met andere woorden is zo'n ding aan te raden?

Denk daar maar 's over na! :)

Verwijderd

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Dat ie bestaat is geen twijfel over mogelijk.. Je kan ze ook al wel bestellen. Goedkoop zal hij niet wezen denk ik

Hoe het werkt? Geeeeen idee..

Ik weet dat er al ROMS voor te downloaden zijn. Euhm, ik bedoel, backups....ofzo,,euh

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op zondag 15 juli 2001 13:14 schreef KIP het volgende:
Hier!
Geweldig jongen...

Ja hij bestaat, kost een paar honderd piekies, alhoewel de prijs nogal varieerd per site... :)

.... Ik weet het ook niet

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 15 juli 2001 12:47 schreef jdvanwijk het volgende:
Ik heb een zooi vragen over dit onderwerp voor als ik het misschien zou willen kopen voor 90% legale doeleinden >:)

Komen ze!

Geen zak verstand van... maar als ik de volgende url bekijk denk ik het wel :+ :
http://pub17.ezboard.com/fgamenednintendo.showMessage?topicID=21.topic
Antwoord staat er ook bij: ff een quote van die site:
Hoi!
Ik weet toevallig dat ze op de zwarte markt in beverwijk gewoon nog nieuw te krijgen zijn!
100,- maar!

Met een spel!!

In de hal waar de kassa staat, achterin, in de winkelpandjes zeg maar.......
Take a look!!!

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 12:47 schreef jdvanwijk het volgende:

Ja, dat lijkt me duidelijk...Flashroms waren er ook voor de GBC en nu voor de GBA, zelfde producent.
Nou zie de vorige replies, ik weet de prijzen niet zo en heb geen zin ze op te zoeken, geloof dat een Flashcard zelf iets van $100 kostte.
3) Hoe werkt zo'n ding?
Met Flashroms. Een kaartje dus met een EPRom erop waar je iets op kan zetten, en weer leeg kan maken. Je sluit hem aan op de printerpoort van de PC, er zit een communicatieprogramma bij waarmee je een Flashcard kan lezen, wissen en schrijven.
4) Heeft iemand hier ervaringen mee? Met andere woorden is zo'n ding aan te raden?
Niet met de GBA versie, daar heb ik originele devkits voor. De GBC versie hebben we er wel 2 van en die werken prima. Een van de twee is nu een beetje brak (na ruim 2 jaar trouwe dienst). Ik denk wel dat ik er eentje aanschaf, toch makkelijk voor testen.

Meer vragen?

R./

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]

Verwijderd

GBA Copybox is er idd... Heb geen ervaringen mee ofzo.. :)
Je kan'em al bestellen bij een site (gewoon een online winkel). http://www.hotbit.nl d8 ik.
Pagina: 1