Mijn vraag
... Ik heb sinds een maand de Nokia 8. De telfoon bevalt erg goed.
Echter heb ik sinds 2 dagen een probleem met mijn microfoon.
Als ik bel of gebeld word, klinkt het voor de gene aan de andere kant van de lijn als of je met volle kracht in de microfoon aan het blazen bent.
Ik ben dan ook niet te verstaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
... Android 8.1.0
Geen software updates of apps gedownload sinds het probleem is ontstaan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...*ik heb de telefoon opnieuw opgestart.
* Ik heb apps die ik niet gebruik en muziek bestanden verwijderd om meet opslag ruimte te creëren. ( Gebeugen telefoon, 17,4 van de 64 gig in gebruik)
( Sd kaart 7,3 van de 32 gig)
* Telefoon volledig opgeladen.
* Getest om een spraak bericht via Whatsapp te sturen, dan werkt de microfoon prima.
* Als ik bel en ik zet de telefoon op speaker ben ik ook prima te verstaan en is er niks van het probleem te merken.
* Over 3 werkdagen krijg ik een nieuwe simkaart omdat ik nog een relatief oude simkaart heb en het daar misschien aan kan liggen. Maar daar weet ik dus de uitslag nog niet van.
... Ik heb sinds een maand de Nokia 8. De telfoon bevalt erg goed.
Echter heb ik sinds 2 dagen een probleem met mijn microfoon.
Als ik bel of gebeld word, klinkt het voor de gene aan de andere kant van de lijn als of je met volle kracht in de microfoon aan het blazen bent.
Ik ben dan ook niet te verstaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
... Android 8.1.0
Geen software updates of apps gedownload sinds het probleem is ontstaan.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...*ik heb de telefoon opnieuw opgestart.
* Ik heb apps die ik niet gebruik en muziek bestanden verwijderd om meet opslag ruimte te creëren. ( Gebeugen telefoon, 17,4 van de 64 gig in gebruik)
( Sd kaart 7,3 van de 32 gig)
* Telefoon volledig opgeladen.
* Getest om een spraak bericht via Whatsapp te sturen, dan werkt de microfoon prima.
* Als ik bel en ik zet de telefoon op speaker ben ik ook prima te verstaan en is er niks van het probleem te merken.
* Over 3 werkdagen krijg ik een nieuwe simkaart omdat ik nog een relatief oude simkaart heb en het daar misschien aan kan liggen. Maar daar weet ik dus de uitslag nog niet van.