Ik heb bol.com goed in de gaten gehouden met hun "bulk weken" en verschijnende producten bekeken met hun zogeheten "korting", waaronder 2 producten die ik er even bij pak;
Skullcandy hoofdtelefoon over ear - van 169.99 voor 122
MSI game laptop, van 1999 voor 1650.
Nu dat de bulk dagen voorbij zijn zie je dat beide producten op EXACT dezelfde prijs zijn gebleven, ondanks dat het een aanbieding was een paar dagen geleden. Het "van voor" prijskaartje is er natuurlijk wel afgehaald, want stel je voor dat iemand er achter komt dat deze producten eigenlijk helemaal niet in de aanbieding zijn.
Wat kun je als consument hier tegen doen? Mediamarkt flikt dit ook met de "btw weg ermee" "deals", dus bol.com is echt niet de enige die dit flikt.
Naar mijn mening is dit gewoon oplichting en moet dit aangepakt worden.
Zijn er mensen die hier ander soverdenken en zit ik er gewoon compleet naast?
Graag zie ik jullie reacties hierop, ik wil zelfs zo ver gaan om daadwerkelijke actie te ondernemen om dit te voorkomen, als dit mogelijk is natuurlijk.
Skullcandy hoofdtelefoon over ear - van 169.99 voor 122
MSI game laptop, van 1999 voor 1650.
Nu dat de bulk dagen voorbij zijn zie je dat beide producten op EXACT dezelfde prijs zijn gebleven, ondanks dat het een aanbieding was een paar dagen geleden. Het "van voor" prijskaartje is er natuurlijk wel afgehaald, want stel je voor dat iemand er achter komt dat deze producten eigenlijk helemaal niet in de aanbieding zijn.
Wat kun je als consument hier tegen doen? Mediamarkt flikt dit ook met de "btw weg ermee" "deals", dus bol.com is echt niet de enige die dit flikt.
Naar mijn mening is dit gewoon oplichting en moet dit aangepakt worden.
Zijn er mensen die hier ander soverdenken en zit ik er gewoon compleet naast?
Graag zie ik jullie reacties hierop, ik wil zelfs zo ver gaan om daadwerkelijke actie te ondernemen om dit te voorkomen, als dit mogelijk is natuurlijk.