Medetweakers,
Het volgende rare probleem waar ik niet aan uit kom.
Mijn tante bezit een Asus X54HY-SX061V met windows 7 erop. Ze klaagde dat er geen wifi beschikbaar was.
En dit klopt inderdaad, het ding ziet geen wifi netwerken.
Wat ik zelf al heb gedaan:
- Wifidriver opnieuw geïnstalleerd met de bijbehorende software waar je de wifi softwarematige middels hotkeys aan en uit kan zetten.
-winsock reset
- Usb wifi dongel geïnstalleerd (hetzelfde probleem, echter geeft deze aan RadioSwitch is not turned on). Echter de enige switch is die F2 knop + FN. En deze reageerd ook. Er gaat ook een wifi lampje branden.
- Windows probleem oplosser vind zelf niks.
- In de bios de wifi eens uitgezet en gesave, opgestart, en vervolgens weer aangezet.
-Asus contact gehad, het zou een defecte wifi module betreffen, echter de losse usb wifi doet het ook niet middels de juiste software.
- Laatste updates verwijderd.
ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet in windows klopt.
herkent iemand dit probleem, of heeft er iemand nog tips?
Het volgende rare probleem waar ik niet aan uit kom.
Mijn tante bezit een Asus X54HY-SX061V met windows 7 erop. Ze klaagde dat er geen wifi beschikbaar was.
En dit klopt inderdaad, het ding ziet geen wifi netwerken.
Wat ik zelf al heb gedaan:
- Wifidriver opnieuw geïnstalleerd met de bijbehorende software waar je de wifi softwarematige middels hotkeys aan en uit kan zetten.
-winsock reset
- Usb wifi dongel geïnstalleerd (hetzelfde probleem, echter geeft deze aan RadioSwitch is not turned on). Echter de enige switch is die F2 knop + FN. En deze reageerd ook. Er gaat ook een wifi lampje branden.
- Windows probleem oplosser vind zelf niks.
- In de bios de wifi eens uitgezet en gesave, opgestart, en vervolgens weer aangezet.
-Asus contact gehad, het zou een defecte wifi module betreffen, echter de losse usb wifi doet het ook niet middels de juiste software.
- Laatste updates verwijderd.
ik heb sterk het vermoeden dat er iets niet in windows klopt.
herkent iemand dit probleem, of heeft er iemand nog tips?
Keep it calm...en lek mig de zuk