Geen dagelijkse meuktracker / downloads updates meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sinds 29/3 is er niets nieuws, is dit toeval of heeft het een reden?

Ik vind de meuktracker dagelijks interessant, al is het maar om te lezen over het bestaan van software die ik (nog) niet gebruik. Dus ik ben iets gaan missen.

Beste antwoord (via Chris.nl op 06-04-2018 13:57)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06

WoutF

Hoofdredacteur
Horrorist618 schreef op donderdag 5 april 2018 @ 20:51:
Viel me ook al op. Volgens mij is er ook maar 1 persoon echt bezig met de meuktracker, namelijk @Drobanir. En als hij om één of andere reden geen nieuwe updates meer post hebben we blijkbaar pech.
Drobanir trekt inderdaad de kar (samen met Qwerty-273) en hij was de afgelopen week met vakantie. Normaliter zorgen we dan voor backup, maar in dit geval is dat erbij ingeschoten omdat het hier op HQ niet goed op de planning stond. Da's gewoon slordig van ons. Dat Drobanir vanuit huis werkt en een paar tijdzones verderop woont helpt daar niet bij, maar we gaan er beter op letten.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Horrorist618
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Viel me ook al op. Volgens mij is er ook maar 1 persoon echt bezig met de meuktracker, namelijk @Drobanir. En als hij om één of andere reden geen nieuwe updates meer post hebben we blijkbaar pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik zou het begrijpen als bijvoorbeeld in de komkommertijd wat meer aandacht aan downloads gegeven kan worden. Begin wel benieuwd te worden of er richtlijnen zijn om een bovenstaande willekeur te voorkomen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06

WoutF

Hoofdredacteur
Drobanir trekt inderdaad de kar (samen met Qwerty-273) en hij was de afgelopen week met vakantie. Normaliter zorgen we dan voor backup, maar in dit geval is dat erbij ingeschoten omdat het hier op HQ niet goed op de planning stond. Da's gewoon slordig van ons. Dat Drobanir vanuit huis werkt en een paar tijdzones verderop woont helpt daar niet bij, maar we gaan er beter op letten.