Toon posts:

Word deze mobo niet besproken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik zat gisteren eens research te doen wat te nemen als volgende systeem. Ik kwam de volgende mobo: ECS D6VAA

Nu zul je denken wat te fuck is dat voor een mobo. Nou exact de zelfde specs als de Abit VP6 inc RAID en dat voor maar F240(bij alternate iets van F280). Dit is toch wel een belachelijk lage prijs voor iets wat gelijk is aan de VP6 (ook qua benchmarks)

zie http://66.70.35.180/display.asp?i=50&p=1

Dit wordt nu wel erg intressant DUAL p3 zou echt kont schoppen (draai toch win2k)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb er ook over na lopen denken, maar ik heb toch liever een 100% stabiel bordje, ik zeg niet dat deze het niet is, maar Goedkoop is vaak duurkoop. Ik heb toch voor de TB gekozen op een MSI-plank, en daar heb ik nog steeds géén spijt van!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit ook over deze te twijfelen. Toch intressant dat je over de stabiliteit begint, dat terwijl elke reviewer deze moederbord daar over prijst.

Ik wil eigenlijk voor de Nforce zijn dat ding heeft alles wat ik wens. Ik kan dan nu eigenlijk me KT7A+GF2 MX+Terratec Xfire het huis uit doen hoop dat de opbrengsten even hoog zijn als de Nforce zelf.

Al met al worden intressante maanden te veel keuzes en deze wordt ook nog eens vergroot met de komst van Nforce en I845.