Toon posts:

wap wil niet (verbindings timeout)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nokia 6210 met kpn abbonoment en daar wil ik op wappen. ik heb een abbonoment aangemaakt bij raketnet. en ik heb alle instellingen ingevult. (had ergens op tweakers ale instellingen gevonden) Ik gebruik de sonera gateway. Maar steeds als ik wil verbinden gaat hij 5 min lang proberen te bellen (in het schermpje staat verbinden met dienst) en dan zegt hij verbindings timeout. wat kan ik hier aan doen.

ps. weten jullie ook nog een paar leuke wapsites

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
www.wapmx.com
om je hotmail te checken

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 12:37 schreef webdevil het volgende:
ik heb een nokia 6210 met kpn abbonoment en daar wil ik op wappen. ik heb een abbonoment aangemaakt bij raketnet. en ik heb alle instellingen ingevult. (had ergens op tweakers ale instellingen gevonden) Ik gebruik de sonera gateway. Maar steeds als ik wil verbinden gaat hij 5 min lang proberen te bellen (in het schermpje staat verbinden met dienst) en dan zegt hij verbindings timeout. wat kan ik hier aan doen.

ps. weten jullie ook nog een paar leuke wapsites
Waarom heb je een abbo bij raketnet aangemaakt? Kun je niet gewoon wappen via je kpn abbo? Zo werkt het in ieder geval wel bij mijn Dutchtone. En misschien heb je bij de instellingen iets verkeerd ingevoerd, dat had ik in het begin ook, en toen kreeg ik ook die verbindingstime-out.

Voor wapsites :

http://wap.pagina.nl/

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 13:35 schreef StanTheMan het volgende:
www.wapmx.com
om je hotmail te checken
Op maandag 16 juli 2001 12:53 schreef mafiasven het volgende:
maar om geen nieuw topic te hoeven openen en toch beetje ontopic te blijven.. ik heb dus ook wap en heb laatst me hotmail gechecked via wap. Maar is de beveiliging via wap wel gewaarborgd met je password enz?
vraag ik mij dus af ?

Verwijderd

Op maandag 16 juli 2001 13:23 schreef mafiasven het volgende:

[..]

[..]

vraag ik mij dus af ?
Volgens mij wel, waarom niet?
Ik check mijn hotmail al 5 maanden via wap, zeker 2x per week, en nog geen problemen gehad dat ik merk dat er iemand anders in mijn hotmail heeft gezeten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer het eens via http://www.genie.nl/wap4_1.jsp
Deze werkt op mijn 6210 uitstekend!

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik met een normale verbinding wil inbellen, die ik nu ook gebruik voro mijn vaste PC, dan krijg ik een timeout.

Als ik mijn wanadoo wapgedoe instel (0900 nummer, duur, wil ik dus niet), dan werkt het wel.. :'(

Hoe kan dit? Timeouts zijn niet leuk, en de bovenstaande URL bestaat niet meer.
Pagina: 1