Mijn vraag
Deze expressie geeft de laatste dag van volgende maand.
Het werkt wel in een besturingselement in een formulier, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen in een berekend tabel-veld ("De expressie kan niet worden gebruikt in een berekende kolom"). Het is nodig dat de expressie in de tabel komt te staan, omdat de tabelvelden als variabelen gebruikt worden door een ander softwareprogramma.
=DateSerial(Year(Date());Month(Date())+2;0)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office365 / Access 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google....
Expressie aangepast; probleem lijkt te liggen aan Date(), die functie blijkt daar niet gebruikt te kunnen worden, maar waarom niet wordt niet vermeld.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan gaan krijgen...?
Deze expressie geeft de laatste dag van volgende maand.
Het werkt wel in een besturingselement in een formulier, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen in een berekend tabel-veld ("De expressie kan niet worden gebruikt in een berekende kolom"). Het is nodig dat de expressie in de tabel komt te staan, omdat de tabelvelden als variabelen gebruikt worden door een ander softwareprogramma.
=DateSerial(Year(Date());Month(Date())+2;0)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office365 / Access 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google....
Expressie aangepast; probleem lijkt te liggen aan Date(), die functie blijkt daar niet gebruikt te kunnen worden, maar waarom niet wordt niet vermeld.
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan gaan krijgen...?