Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk foto bewerking. af en toe wat video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk opzoek naar een goede samenstelling van moederbord en processor icm bovenstaande. Ik heb momenteel nog een i7 920 die overclocks is naar 4,8ghz. Ik zit een beetje in de hoek te kijken van een I7 8700K.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille koeling voor de CPU met overclock mogelijkheden. Energie verbruik vind ik minder interessant.
Ga je overklokken?
Ja. Mooie stabiele overclock, niets extreems.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben een beetje de weg kwijt in alle processoren en moederborden. ik verwacht een advies dat aansluit bij de vraag. ik zie veel topics over bij photoshop is minder cores beter met meer ghz dan een multicore cpu. Ik heb nog steeds de verwachting dat adobe hier werk van gaat maken maar ben benieuwd naar jullie mening!
Voornamelijk foto bewerking. af en toe wat video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Performance One P183 | € 0,- | € 0,- |
1 | Dell Ultrasharp U2715H Zilver, Zwart | € 400,32 | € 400,32 |
1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 400,32 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk opzoek naar een goede samenstelling van moederbord en processor icm bovenstaande. Ik heb momenteel nog een i7 920 die overclocks is naar 4,8ghz. Ik zit een beetje in de hoek te kijken van een I7 8700K.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stille koeling voor de CPU met overclock mogelijkheden. Energie verbruik vind ik minder interessant.
Ga je overklokken?
Ja. Mooie stabiele overclock, niets extreems.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben een beetje de weg kwijt in alle processoren en moederborden. ik verwacht een advies dat aansluit bij de vraag. ik zie veel topics over bij photoshop is minder cores beter met meer ghz dan een multicore cpu. Ik heb nog steeds de verwachting dat adobe hier werk van gaat maken maar ben benieuwd naar jullie mening!
[ Voor 84% gewijzigd door henkjan33 op 05-04-2018 12:08 ]